Wyciek tworzywa z odgazowania. Jak usunąć problem?
Wytłaczanie

19 lip 2013, 16:32 Plast123

Witam. Mam problem z wyciekaniem tworzywa z strefy odgazownia. Bardzo dużo tworzywa wydostaję się przez otwór. Dodam iż ślimak i tuleja są po regeneracji i zakładając, że regeneracja została wykonana poprawnie, wykluczam problem wstecznego obiegu tworzywa. Myśle, że problem leży w nastawie temperatury strefy odgazowania lub obrotów ślimaka. Jeśli ktoś jest w stanie podpowiedzieć czy temperatura powinna być wyższa, czy niższa a może taka sama? I czy obroty ślimaka mają znaczenie jeśli tak to lepiej wyższe czy niższe?

Dodam, że pracuje na wytlaczarce fi 120 l/d 31, i głownie wytłaczam pp oraz pe.
Za pomoc z góry dziękuje.
Marcin C. :)

Radsuł

19 lip 2013, 21:03 Iebm

Powody wydobywania się tworzywa przez otwory odgazowujące :
- za duze doowanie surowca
- za mokry surowiec
- wtracenia w surowcu
- za wysokie temp. w strefie pobierania

20 lip 2013, 11:05 Marcin_bahrain86

Witam,
mialem podobny problem w zasadzie nadal mam ale w mniejszym stopniu.
Na swojej maszynie, tak jak IEBM ci radzi, zszedlem z temp przed vaccum ok 7-10 stopni plus podwyzszylem predkosc slimaka. Pomoglo. Swoich problemow upatruje rowniez w zlym adapterze - mozesz tez popatrzec w te strone. Po tych zabiegach odpad zmniejszylem o ok 25 %



Odpowiedz Nowy temat