Drukuj

Na interpack 2008 Greiner Packaging stawia na komunikację z klientem

Na interpack 2008 Greiner Packaging stawia na komunikację z klientem
Podczas targów interpack stoisko koncernu Greiner Packaging jest jednym z najchętniej odwiedzanych. Trudno by było inaczej skoro głównym hasłem przyświecającym całej ekspozycji jest motto: - "the world of communication". Z uwagi na znaczenie wzajemnej komunikacji przedstawiciele Greiner Packaging nie mają przed odwiedzającymi tajemnic.

- Komunikacja jest kluczowym czynnikiem jeśli chodzi o działanie naszej firmy, więc chcemy by jej efekty były widoczne podczas tych targów. Dlatego na naszym stoisku zwracamy szczególną uwagę na to by na przykładzie czterech kluczowych haseł, takich jak: kreatywność, technologia, udzielanie porad i odpowiedzialność za zrównoważony rozwój pokazać funkcjonowanie Greiner Packaging - tłumaczył w Düsseldorfie w krótkiej rozmowie z naszym serwisem Willhelm Eibner z firmy Greiner Packaging.

I właśnie na cztery części, odpowiadające powyższym hasłom podzielone jest w Düsseldorfie stoisko firmy. Dla przykładu w sektorze poświęconym kreatywności można spróbować zaprojektować opakowanie. Jednak najwięcej zainteresowania wzbudza to co Greiner Packaging ma do pokazania jeśli chodzi o rozwijane przez siebie projekty.

Produkty Greiner Packaging na targach interpack 2008


Duży nacisk firma kładzie na tworzenie opakowań, które są połączeniem tworzywa sztucznego i kartonu. Podczas procesu produkcyjnego mającego na celu stworzenie takiego opakowania na kubki z tworzywa sztucznego nakładane są nadrukowane w fotograficznej jakości kartonowe owijki. Wewnętrzna strona owijki nadaję się również do zadruku i może funkcjonować jako nośnik informacji.

Połączenie kartonu następuje z różnymi tworzywami. Dla przykładu jeśli idzie o polipropylen to w firmie powstał osobny proces produkcyjny dla tego typu aplikacji. Etap produkcji obejmuje tu m.in. wewnętrzne sztaplowanie oraz stworzenie specjalnej geometrii kubka.

Z kolei w odniesieniu do kubka z polistyrenu kartonowa owijka zostaje zwinięta. Potem zaś w trakcie termoformowania kubek zostaje uformowany wewnątrz owijki. W jeszcze innych zastosowaniach owijka jest dołączana do kubka, który wcześniej został wyprodukowany przy użyciu metody wtryskowej.

Co w zakresie kombinacji tworzywa i kartonu firma dokładnie pokazuje podczas interpacku?

Zobaczyć można m.in. czworokątne i sześciokątne opakowania, a także kubeczki z PLA oraz tworzywa PET-R. Podczas targów Greiner promuje też nowe opakowanie do sera. To co wyróżnia ten pojemnik to fakt, że ułatwia on dozowanie produktu. Kubek powstał z polipropylenu, wyposażony jest w plombę gwarantującą oryginalność oraz uszczelnienie z aluminiowo-kartonowej platynki.

Produkty Greiner Packaging na targach interpack 2008

Greiner Packaging to jeden z największych opakowaniowych koncernów w Europie. Z powodzeniem działa również w Polsce. W ubiegłym roku na całym europejskim rynku zrealizował sprzedaż w wysokości 351,7 mln euro. Firma zatrudnia 2869 osób w 21 państwach w Europie. Polska część Greiner Packaging notuje obrót na poziomie 167 mln zł i zatrudnia ponad 500 pracowników.