Niemiecki - nowy wymiar giełdy ofert B2B

Niemiecki - nowy wymiar giełdy ofert B2B
Wortal Plastech to zdecydowanie największy w Polsce serwis internetowy dla firm z sektora tworzyw sztucznych i opakowań. Najświeższe informacje branżowe z kraju i ze świata, katalog firm, dynamiczna giełda ofert biznesowych, aktualne trendy cenowe oraz forum branżowe - to wszystko czyni wortal Plastech najbardziej rozpoznawalnym na rynku serwisem tematycznym dla sektora tworzyw sztucznych i opakowań, o dużym i chętnie wykorzystywanym potencjale marketingowym.

Wortal Plastech jest nieprzerwanie rozwijany od 2002 roku. Bardzo szybko stał się jednym z wiodących w Europie serwisów internetowych dla firm z sektora tworzyw sztucznych i opakowań. Oprócz codziennych informacji, relacji z targów i wydarzeń, serwis umożliwia użytkownikom dostęp do danych ponad 7000 firm, zgrupowanych w Katalogu Firm podzielonym na kategorie branżowe i wyposażonym we własną wyszukiwarkę oraz ponad 2 tysięcy aktywnych ofert biznesowych.

Giełda ofert B2B - serce wortalu

Centralnym i najważniejszym miejscem w wortalu Plastech, które przyciąga najwięcej firm z branży jest giełda ofert B2B. Umożliwia ona przedsiębiorcom dotrzeć do nowych klientów poprzez publikację swoich ofert biznesowych. Przez wszystkie lata funkcjonowania giełdy firmy opublikowały ponad 100 000 takich ogłoszeń. To właśnie oferty B2B są narzędziem, które wspiera handlowców, pozwala im dotrzeć do nowych odbiorców i zwiększyć sprzedaż.

Warto przy tym wspomnieć, że oferty mogą dodawać tylko użytkownicy posiadający aktywną firmę zarejestrowaną w naszym Katalogu Firm oraz zweryfikowaną przez pracowników wortalu. Dzięki temu wykluczamy możliwość dodawania nierzetelnych ofert przez anonimowe osoby.

Skuteczność platformy zależy głównie od zasięgu i grupy docelowej użytkowników. Duża popularność serwisu wynika z atrakcyjnych treści, które można znaleźć na jego stronach, prawidłowego działanie poszczególnych stron, łatwego interfejsu i bezpłatnego dostępu dla wszystkich użytkowników. Mało kto zdaje sobie sprawę, że dotarcie do dużej liczby odbiorców jest możliwe tylko dzięki pozycjonowaniu Plastech w wyszukiwarkach internetowych takich jak Google. Strona pojawia się na czołowych pozycjach w wynikach wyszukiwania nie tylko na popularne kluczowe hasła takie jak np. "tworzywa" czy "wtryskarki", ale też na wiele innych, często bardzo rzadko wyszukiwanych haseł. Ponieważ fraz tych są tysiące, sumaryczna liczba odwiedzających jest bardzo duża.

Nazywamy to pozycjonowaniem przez tzw. "długi ogon" (ang. long tail), które ma bardzo duże znaczenie, ponieważ przyciąga bardziej pożądanych użytkowników, będących potencjalnymi klientami. Dzieje się tak dlatego, że takie unikalne hasła są bardzo konkretne i zazwyczaj stosują je osoby, które dokładnie wiedzą czego szukają.

Ponad 60% użytkowników trafia na strony wortalu Plastech wyszukując w ciągu roku ponad 70 000 tysięcy różnych haseł za pomocą najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych.

Niemiecka giełda ofert Plastech