Drukuj

Targi Packaging Innovations w Warszawie coraz bliżej

Targi Packaging Innovations w Warszawie coraz bliżej
Niespełna dwa miesiące pozostały firmom opakowaniowym na podjęcie decyzji o uczestnictwie w branżowych targach Packaging Innovations w Warszawie.

Termin targów Packaging Innovations to 28-29 kwietnia 2009 r., miejsce: hala EXPO XXI w Warszawie. Organizator wystawy, firma EasyFairs swoje największe sukcesy odnosi właśnie w organizacji targów opakowaniowych. Do tej pory przygotowywała tego typu imprezy poza Polską. Teraz przyszedł czas również na nasz rynek. Targi gromadziły jak dotąd najważniejsze firmy specjalizujące się w kreacji i produkcji opakowań oraz liczne grono zwiedzających, zainteresowanych zastosowaniem prezentowanych produktów w swoich firmach.

Na targach EasyFairs Packaging Innovations Warsaw pokazane zostaną innowacje w opakowaniach, najnowsze techniki, projekty i trendy, przyszłościowe rozwiązania pakowania i prezentowania produktów. Będzie to biznesowe spotkanie kreatorów nowych trendów z profesjonalnymi klientami poszukującymi nowatorskich metod prezentacji produktów – mówi Angelika Matusik, Marketing Manager targów.

Wpisz tytuł dla obrazu

- Chcemy by targi Packaging Innovations były postrzegane również jako impreza marketingowa, a nie tylko przemysłowa, dlatego szczególnie ważny jest liczny udział w warszawskich targach agencji zajmujących się projektowaniem opakowań oraz kreacją marki. Jak pokazują zagraniczne edycje targów, pojawienie się firm designerskich znacząco zwiększyło zainteresowanie imprezą osób odpowiedzialnych za strategiczne decyzje w firmach. W szczególności osób poszukujących nowości w zakresie pakowania i prezentowania produktów w celu zwiększenia sprzedaży. W związku z powyższym nawiązaliśmy współpracę ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych, które zrzesza firmy zajmujące się szeroko pojętym marketingiem.

Cechą wyróżniającą targi EasyFairs jest ich sprawdzona od początku istnienia formuła. W Polsce przed pojawieniem się EasyFairs nie była ona znana. Polega ona na tym, że targi trwają tylko dwa dni, a firma zapewnia swoim wystawcom gotowe, wybudowane już stoiska z wszelkim niezbędnym wyposażeniem. Nie ponosi się już żadnych dodatkowych opłat, co z punktu widzenia wystawców jest szczególnie ważne. Ponadto mogą oni bezpłatnie zaprezentować swoje produkty w tzw. learnShopach, czyli wydzielonych miejscach hali wystawowej specjalnie przystosowanych do organizacji wykładów czy seminariów.

Wpisz tytuł dla obrazu


Czytaj więcej: Targi 684