Tetra Pak wprowadza pionierskie rozwiązania cyfrowe poprawiające efektywność produkcji

Tetra Pak wprowadza pionierskie… Na zakończonych niedawno targach Hannover Messe firma Tetra Pak przedstawiła nowe rozwiązania służące zwiększeniu efektywności produkcji.

Tetra Pak wprowadza swoje usługi serwisowe na wyższy poziom dzięki zastosowaniu najnowszej technologii cyfrowej. Firma zaoferowała klientom nowe rozwiązania pozwalające przewidzieć usterki maszyn, skracające czas reakcji i dające klientom szybki bezpośredni dostęp do ekspertów Tetra Pak. Opracowane we współpracy z Microsoft technologie pozwalają na zwiększenie wydajności produkcji, obniżenie kosztów, zapewniają bezpieczeństwo żywności i wspomagają rozwój przedsiębiorstwa. Rozwiązania te pokazane zostały na targach Hannover Messe.

Nowe rozwiązania Tetra Pak to:

• Połączone siły fachowe – dzięki e-goglom systemu Microsoft HoloLens lokalni inżynierowie serwisowi Tetra Pak znajdujący się w zakładzie klienta mogą połączyć się bezpośrednio z globalnymi ekspertami firmy wyspecjalizowanymi w danym zagadnieniu w celu uzyskania wsparcia. Ekspert widzi i słyszy to, co inżynier na miejscu, może więc udzielić mu precyzyjnych wskazówek.

• Zaawansowana analiza danych – dane z ponad 5000 linii napełniających na całym świecie są zbierane w centralnej bazie i analizowane przez zespół globalnych ekspertów Tetra Pak. Duży zbiór danych umożliwia przeprowadzenie dogłębnej analizy celem przewidywania problemów i optymalizacji działania maszyn.

• Zsynchronizowane rozwiązania – wszystkie urządzenia w zakładzie produkcyjnym klienta, od urządzeń procesowych, przez maszyny napełniające po urządzenia dystrybucyjne, mogą być podłączone do chmury Microsoft Azure zarządzanej przez Tetra Pak i zsynchronizowane. Daje to klientowi ogólny obraz produkcji w zakładzie i pozwala na jej optymalizację.

- Dzisiaj technologie cyfrowe rewolucjonizują każdą gałąź przemysłu. Nasi klienci działają w skomplikowanej sytuacji rynkowej, gdzie jakość ma zasadnicze znaczenie, a linie produkcyjne są bardzo wyrafinowane. Wraz z naszymi Klientami i Partnerami nieustannie pracujemy nad innowacjami, które mogą poprawić jakość naszych usług. Nowy system monitorowania działania maszyn Condition Monitoring pozwala naszym klientom przewidzieć usterki zanim one nastąpią i zoptymalizować serwis tak, aby skrócić czas przestoju maszyny. Ta nowa usługa pozwoli znacząco zwiększyć wydajność produkcji, ograniczyć awarie, a w efekcie podnieść zysk z działalności. Z kolei dzięki innowacyjnej technologii Microsoft HoloLens klienci z całego świata mogą uzyskać za pośrednictwem naszych inżynierów serwisowych dostęp do naszych specjalistów. To całkowicie zmienia sposób, w jaki działa nasz serwis i umożliwia szybką reakcję w przypadku problemów z linią produkcyjną.Cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom najnowsze rozwiązania, dzięki którym obniżą koszty, poprawią wydajność i nie będą się niepokoić o jakość produkcji. A to dopiero początek niezwykłej podróży, zarówno dla nas, jak i naszych klientów - skomentował Jan Papina, dyrektor techniczny Tetra Pak na Polskę, Czechy, Słowację i Węgry.

Smart app sevices


Czytaj więcej:
Targi 1301