Czarne smugi na wypraskach z PMMA
Wtryskiwanie

Yellow
26 lis 2012, 18:31 Yellow

Iebm napisał:
Zresztą każdy silnik na świecie zmienia swoje obroty przy zmianie obciązenia .


No to przeczytaj to. Jest to fakt a nie jakiś mit!!!
Jadąc autostradą samochodem po równym terenie na tempomacie około 130 km/h masz obroty około 2,5 tys obr/min (chodzi o diesla) i podczas podjazdu pod górkę dość stromą (czytaj góra Świętej Anny na autostradzie A4) obroty ciągle są te same i prędkość nie spada oczywiście. Według Twojej teorii powinny obroty wzrosnąć a tutaj nie wzrastają!!!. Jak widzisz obciążenie silnika wzrasta a obroty nie.
Piszę to bo ostatnio jechałem samochodem i to sprawdziłem bo sam byłem ciekaw jak to będzie własnie podczas podjazdu pod górkę.

Pozdrawiam
Yellow

Iebm
26 lis 2012, 19:13 Iebm

Działanie tempomatu jest takie , że wjeżdzając pod góre " dodaje gazu ", czyli więcej paliwa do silnika . Gdyby utrzymał taką sama dawkę paliwa , obroty silnika wraz ze wzrostem obciążenia musiałyby spaść .

Iebm
26 lis 2012, 19:21 Iebm

To samo z silnikiem ślimaka we wtryskarce . W celu utrzymania stałych obrotów bez wzgledu na obciazenie musi dostawać rózna porcję oleju ( szybkość przepływu oleju )

Yellow
26 lis 2012, 19:36 Yellow

Iebm napisał:
To samo z silnikiem ślimaka we wtryskarce . W celu utrzymania stałych obrotów bez wzgledu na obciazenie musi dostawać rózna porcję oleju ( szybkość przepływu oleju )
rozwiń+


No własnie. Widzę że to zrozumiałeś. Koniec tematu z mojej strony.

Pozdrawiam
Yellow

Iebm
26 lis 2012, 19:40 Iebm

Dziękuję i również pozdrawiam

Iebm
26 lis 2012, 22:26 Iebm

Do Yellow -

Przepraszam , ale rozumem że wtryskarki na których pracujesz również mają system utrzymywania stałych obrotów bez względu na obciązenie ślimaka podczas plastyfikacji - czy możesz mi podać jakie to maszyny . Temat mnie zainteresował , będe wdzieczny

Ramones
26 lis 2012, 23:41 Ramones

Yellow napisał:
Iebm napisał:
Zresztą każdy silnik na świecie zmienia swoje obroty przy zmianie obciązenia .


No to przeczytaj to. Jest to fakt a nie jakiś mit!!!
Jadąc autostradą samochodem po równym terenie na tempomacie około 130 km/h masz obroty około 2,5 tys obr/min (chodzi o diesla) i podczas podjazdu pod górkę dość stromą (czytaj góra Świętej Anny na autostradzie A4) obroty ciągle są te same i prędkość nie spada oczywiście. Według Twojej teorii powinny obroty wzrosnąć a tutaj nie wzrastają!!!. Jak widzisz obciążenie silnika wzrasta a obroty nie.
Piszę to bo ostatnio jechałem samochodem i to sprawdziłem bo sam byłem ciekaw jak to będzie własnie podczas podjazdu pod górkę.

Pozdrawiam
Yellow
rozwiń+

+1 :D :D :D :D

Yellow
27 lis 2012, 12:39 Yellow

Witaj Iebm pracuję głownie na Englach w tej chwili ale mamy też parę maszyn Sumitomo oraz Toschiba.

Pozdrawiam
Yellow

Forum