Ehhh kolejny problem ;
Recykling

19 sie 2014, 23:21 Ramones

Dzisiaj dostalem na PW ciekawe pytanie --Panie a ja bede segregowal i gromadzil .
Wlasnie co dalej --ktos z Was zgromadzi tylko co dalej ? :?
Wiem -czlowiek jakby sie nie staral w Tworzywach go "okradna " :D
Piszac "okradna " bo kazdy kto zgromadzil jakas ilosc jest pod sciana !!Cholera wie co z tym zrobic --niby skupuja ale daja badynckie ceny ze cala akcja idzie o "kant dupy potluc " bo tyle z tym zachodu a kasy tyle co kot naplakal !!
Naprawde nie potrafie tego zrozumiec :9
Sorry wybaczcie mysle nad tym i jest szansa ze znajde firme ktora zaplaci "tyle ile nprawde sie nalezy " i oglosze to na tym forum !!Cierpliwosci !! ;)

21 sie 2014, 12:05 Plastikowanowa

Wciskasz ludziom kit, że są w stanie sprzedać za 2 zł a sam nawet nie znasz firmy, która mogła by tyle zapłacić?
BRAWO!!!
Mamy wolny rynek, w polskiej formie ale jednak. Towar jest wart tyle, ile ktoś chce za niego zapłacić.
Robisz syf pisząc ludziom, że są w stanie sprzedać mix nakrętki po 2 zł. NIE SPRZEDADZĄ! Rozpalasz w nich niepotrzebne nadzieje i to jest właśnie paskudne.

21 sie 2014, 16:55 Ramones

Plastikowanowa napisał:
Wciskasz ludziom kit, że są w stanie sprzedać za 2 zł a sam nawet nie znasz firmy, która mogła by tyle zapłacić?
BRAWO!!!
Mamy wolny rynek, w polskiej formie ale jednak. Towar jest wart tyle, ile ktoś chce za niego zapłacić.
Robisz syf pisząc ludziom, że są w stanie sprzedać mix nakrętki po 2 zł. NIE SPRZEDADZĄ! Rozpalasz w nich niepotrzebne nadzieje i to jest właśnie paskudne.

No ja Ciebie rozumie -kupujesz po 50-60gr/kg nic przy tym nie robiac sprzedajesz po 1.50 zl /kg i wszystko gra !! :D :D :D :D Masz to wszystko gdzies bo dzialke swoja wzielas ten co kupil pusci to dalej i swoja tez wezmie :D ,bo sprzeda to po 2.20 zl/kg do np. Niemiec a tamci sa bardzo zadowoleni bo maja material 1-klasy za 30% orginalu -material najwyzszej jakosci i doskonalymi parametrami. :D To WY posrednicy nie majacy pojecia o tworzywach dajecie takie ceny i TO wy sie wstydzcie ;]
Wystarczy jedna firma ktora sie oglosi --kupujemy nakretki po 2zl/kg i wy posrednicy lezycie i zrodelko wyschnie !! :D :D

Radbod

22 sie 2014, 10:58 Plastikowanowa

jesteś kompletnie oderwany od rzeczywistości
:b
tyle w ramach komentarza

22 sie 2014, 20:08 Ramones

Plastikowanowa napisał:
jesteś kompletnie oderwany od rzeczywistości
:b
tyle w ramach komentarza

Rzeczywistosc tworzycie WY tkzw."recyklingowcy" placac tym ludziom nedzne grosze bo macie "wladze" i "zezwolenia" bo inaczej Ci ludzie co robia "zbiorki" nigdzie tego nie sprzedzadza ;]
Ty sobie nawet nie zadasz trudu aby zrozumiec co to znaczy zebrac big-baga nakretek przez wiele osob zaangazowanych w to i dostac 50gr/kg a za calego baga ktory wazy 80kg =40zl ;] ;]
Cena rynkowa HDPE jest ok 5.60zl /kg a Wy placicie za doskonalej jakosci material 50-60 gr ? :O
Wstyd i torpedujecie te wspaniale akcje jakimi jest zbiorka nakretek przez dzieciakow doroslych na cele tak wielkie i majace na celu jednosc,pomoc dla "zbierajacego" .
NIE NIE NIE nawet mi nie gadaj o rzeczywistosci "wartosci" materialu bo ja wiem ile on warty jest !
Czekam tylko az jakas firma odezwie sie na tym forum i da cene rzeczywista i adekwatna co do zebranego materialu =nakretek

26 sie 2014, 22:17 Kociokocio

Ramones w czym problem, znasz firmę w Niemczech, która płaci takie ceny, daj namiar.

26 sie 2014, 22:37 Ramones

Kociokocio napisał:
Ramones w czym problem, znasz firmę w Niemczech, która płaci takie ceny, daj namiar.

Zakladajc ze znam ktora zaplaci powyzej 2zl/kg --czy Ty zplacisz i zagwarantujesz skup ze zbiorek 2 zl/kg ? ;)

31 sie 2014, 12:56 Kociokocio

Zakładając, że mieszkam w Słupsku raczej nie bo to zaledwie 100tys miasto. Po drugie przychód-koszty=dochód brutto. Dochód brutto-podatek=dochód netto. Koszty to chyba wiadomo (paliwo, pracownicy, dzierżawa hal, amortyzacja samochodów bla, bla, bla). Jeśli uważasz, że za ciężką pracę ktoś skupujący nakrętki powinien zarabiać 10% wartości sprzedaży to nie będę to ja. Natomiast jeśli uważasz, że bez samochodów, wózków widłowych, hal, pracowników można poważnie zająć się zbiórką to dlaczego się tym nie zajmiesz?

31 sie 2014, 21:14 Ramones

Dziwna kalkulacie przeprowadziles 10% zysku od sprzedazy ? :O Kupujac czyste korki posegregowane w sposob w jaki napisalem na forum po 2 zl /kg sprzedajesz przemial po min. 3zl/kg a robiac dalej regranulat dostajesz spokojnie ok.4zl/kg --wiec jakie 10% ? :O
Wszystsko zalezy jakim sprzetem dysponujesz --ja swoje sprzedajac po 2 zl/kg "gosciowi" ktory mial linie bardzo wydajna i na maxa zautomatyzowana --wrzucal na "tasme" i wychodzil doskonaly regranulat ;)
Teraz napisz mi ile "korkow" kupujesz placac 0.50zl/kg lub nawet 1zl/kg w miesiacu ? Mysle ze bardzo malo --a czemu sam sie domysl ,piszac i wyliczajac swoje koszta uwazam to za kiepskie tlumaczenie bo te koszty sa zwiazane z materialami zakupionymi i wymagajacymi wielu procesow ktore doprowadza do finalnego produktu ale nie
zakupu materialu jakimi sa "korki ze zbiorki" ktore wystarczy wrzucic tylko na tasme i odebrac regranulat doskonalej jakosci.
Zbiorki juz zanikaja bo dla organizujacych je ,otrzymanie zaplaty w postaci nedznych groszy jakie Wy placicie przestalo miec sens .Ogarnijcie sie i pouczcie ludzi jak maja segregowac a wtedy wszyscy beda zadowoleni,bo przy obecnych cenach polecal bym tym ludziom zbierac kapsele od piwa !! ;]

1 wrz 2014, 22:56 Kociokocio

Zbieram kapsle od piwa, te które piję sam. Nie zajmuję się w ogóle zbiórką nakrętek. Skoro sugerujesz kupno ze zbiórki po 2zł i sprzedaż za więcej niż 2zł (nie wiem ile można zarobić) - tak mam dojście do samochodów, pras, widłaków, big bagów etc. etc. Jakaś propozycja? Mnie zadowoli 10% zysku NETTO. Skończyłem ekonomię, liczyć potrafię.



Odpowiedz Nowy temat