Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna #rePETujemy
Alpla wystartowała z ogólnopolską kampanią edukacyjną #rePETujemy, której głównym celem jest zwiększanie świadomości społeczeństwa odnośnie tworzyw sztucznych, związanego z nimi wpływu na środowisko oraz odpowiedniego ich wykorzystywania i recyklingu.
PepsiCo neutralne klimatycznie do roku 2040
PepsiCo, wiodący producent żywności i napojów na świecie, ogłosił plan zapewniający osiągnięcie neutralności emisyjnej do roku 2040, czyli o dekadę wcześniej, niż postulują zapisy porozumienia paryskiego.
Żywiec Zdrój zebrał 100% plastiku, który wprowadził na rynek
Mimo, że rok 2020 spowodował reorganizację wielu planów biznesowych, największe środowiskowe zobowiązanie Żywiec Zdrój zostało zrealizowane z sukcesem.
Czy zamkniemy obieg odpadów?
Niewielkie są szanse na szybkie wdrożenie w naszym kraju modelu GOZ. Wolne tempo prac koncepcyjnych i legislacyjnych zarówno Ministra Klimatu, jak i Ministra Rozwoju nie daje nadziei na rychłe ich zakończenie.
Coraz więcej "zielonych" dróg we Włoszech
Wykorzystanie modyfikowanego asfaltu staje się coraz bardziej powszechne: w tym roku miał miejsce wzrost o 63% w porównaniu do 2019 r. Asfalt tego typu jest odporny na powstawanie dziur i trzy razy bardziej trwały od tradycyjnie stosowanego.
Recykling chemiczny PET
Recykling chemiczny polega na wykorzystaniu szeregu procesów chemicznych do rozkładu tworzyw sztucznych na substancje chemiczne, z których można następnie stworzyć surowiec o zupełnie innych właściwościach.
BASF Polska przystępuje do programu Climate Leadership
Firma BASF Polska dołączyła do 2. edycji programu ''Climate Leadership powered by UN Environment'', aby pracować na rzecz neutralności klimatycznej w głównym nurcie swojej działalności.
Dassault Systèmes przedstawia inicjatywę ''Water for Life''
Dassault Systèmes przedstawiła inicjatywę ''Water for Life'', będącą kolejnym etapem kampanii The Only Progress is Human, której celem jest zwiększanie świadomości w zakresie współczesnych wyzwań społecznych i ekologicznych.