Problem ze "skórką pomarańczy" i smugami na wyprasce
Wtryskiwanie

Anonymous
10 maj 2016, 0:54 *.28.157.97

Witam.

Zacznę krótko - nowy projekt nowe problemy.


Problem polega na tym, że na wyprasce (musi być bardzo przezroczysta, waga 100 g, wysokość 230 mm) powstają białe smugi. Dodatkowo mamy problem ze skórką pomarańczy na wyprasce.  Tworzywo to rf365mo z dodatkiem 2% UV4525 Industries. Jeśli ktoś poleca inny rodzaj UV lub inne tworzywo, to proszę o pomoc.


11 maj 2016, 14:34 Yellow

Emilioo a może jakieś zdjęcie?

Ja nie wiem co to za wada "skórka pomarańczy" więc nie wiem o co kaman :)


Pozdrawiam

Yellow

3 sie 2016, 18:34 Marcinpolaster

Pokombinuj i przetestuj inne parametry (przede wszystkim temperature formy i cisnienie docisku).


------------------------

Pozdrawiam,

Marcin Polaster

http://www.poliuretanowe.pl --- > "Zmniejsz koszty produkcji o minimum o 34% dzięki wykorzystaniu POLIURETANÓW!"

Radomira

16 wrz 2016, 0:27 Booloo

Serwus 

Może  o cellulit ci chodzi hehe

A tak serio przebarwienia mogą  być  spowodowane  przylaleniem albo zabrudzonym ukladem wtryskowym w sensie surowcami które  pracują  na różnych  temp. Np. PC  i PMMA transparentne pracują  na innych temp.Strasznie się  nie tolerują w trakcie zmiany tych surowców  przy przetrysku idzie mleko. Jeżeli  źle  przetryśniemy AG to będą  smugi mleczne na detalach.




Odpowiedz Nowy temat