Punkt wtrysku
Wtryskiwanie

15 paź 2013, 23:04 Grzegorz19788

Witam, jak sobie radzicie jesli w miejscu wtrysku na wyprasce zostaje slad, pips. Czy oprocz modyfikacji w formie punktu wtrysku mozna jakos temu zaradzic ?

16 paź 2013, 0:59 Iebm

Jakie tworzywo i jak wygląda ten ślad ?

17 paź 2013, 19:16 Grzegorz19788

Ostry zadzior o roznej dlugosci...

Radomiła

17 paź 2013, 19:21 Gerbito

GK??

17 paź 2013, 22:43 Grzegorz19788

Tak gk.

18 paź 2013, 16:40 Gerbito

ja bym na twoim miejscu pobawiłbym się parametrami. Udaje sie to ustawić przy odpowiednim GK. Jest też zależne jak jest zrobione gk w formie i jaki to typ. Musiałbym zobaczyć to na oczy żeby coś powiedzieć, tego rodzajów sie już narobiło... . Już robiłem na takich gdzie nie dało sie robić nic tylko obcinać cążkami po wypadnięciu z formy w okularach bo inaczej poważą krzywdę można se zrobić... .

18 paź 2013, 20:38 Iebm

Trzeba tak ustawić temperatury dysz i dekompresję z przodu , żeby tworzywo z przewezki ( dyszy) nie wychodziło z detalem . Skutek może byc też taki , że tworzywo nie wyjdzie z detalem ale na tyle zmieni temperaturę , że bedzie zostawiać ślad na detalu po kolejnym wtrysku . W takich przypadkach dobrze jest pogadac z formierzem zmianie stożków dysz - co jest relatywnie proste ( inny kąt stozka , najczesciej bardziej rozwarty )



Odpowiedz Nowy temat