Wady wyprasek - zapadnięcia
Wtryskiwanie

29 cze 2011, 13:43 Alciaz

Witam
Od dłuższego czasu próbuję uporać się z problemem zapadnięcia powierzchni na wyprasce z ABS-u dokładnie po przeciwnej stronie wlewika. Czy wie może ktoś co powoduje takie wady powierzchniowe?
Pozdrawiam

29 cze 2011, 20:14 Grzegorz19788

Wysoka temperatura,gruba ścianka.Zbyt krótki czas docisku wtrysku,zbyt krótki czas chłodzenia,za słabe chłodzenie tej powierzchni.

Radomir

2 lip 2011, 19:22 Kubi

PRZEDE WSZYSTKIM ZACZNIJ OD WYDŁUŻENIA CZASU CHŁODZENIA. ZWIĘKSZ TEZ "DOBICIE".
POZA TYM ZAWSZE MOZESZ UZYĆ SPIENIACZA.
JA MAM KILKA W OFERCIE. ZAPRASZAM.

13 lip 2011, 14:46 Listemann

Przy nowych formach można wykonać układ chłodzenia konturowego.

19 lip 2013, 20:58 Iebm

WLEWEK TWORZY PO PROSTU ZEBRO ZE ŚCIANKĄ I STĄD WCIĄG .

4 wrz 2013, 10:30 Alciaz

Wszystko się zgadza tylko że raz przy produkcji defekt jest, a innym razem nie ma :(

4 wrz 2013, 13:23 Jangdu

Przeprowadź analizę procesu. Skoro problem raz występuje, innym razem nie, to należy znaleźć przyczynę takiego stanu rzeczy.

Czy zawór zwrotny nie przepuszcza tworzywa, poduszka jest stabilna? Czy przewężka nie zastyga zbyt szybko?

4 wrz 2013, 17:16 Iebm

Przełam detal z wlewkiem i wciągiem - sprawdx czy to nie jest jednak zapad wskutek jamy z gazem . Gaz może pojawiać się i powodować zapady nieregularnie

4 wrz 2013, 19:02 Ramones

Alciaz napisał:
Wszystko się zgadza tylko że raz przy produkcji defekt jest, a innym razem nie ma :(

No wlasnie i tu tez po raz kolejny az sie prosi o podstawowe pytanie .Jaki ABS ,podaj typ ,przemial -z czego przemial ? itd Informacja mam problem z wypraskami z ABS-u to zadna informacja,aby rozwiazac problem 1-sze co robimy podajemy typ tworzywa lub jego forme !

4 wrz 2013, 19:42 Gerbito

No w końcu dzieje się :D wszyscy aż rzucili się wręcz aż GŁODNIIII i WYGŁODZENI a szkoda ze właściciel postu nie odpowiada na wszystkich pytania i sugestie. Tylko jakoś tak ogólnikowo. Ja poproszę o inną rzecz :D jest możliwa fotka ??



Odpowiedz Nowy temat