Witam. Problem z wypraską z PS
Wtryskiwanie

8 sty 2008, 21:40 pwkajmar

Witam wszystkich i od razu prosze o radę. Jak moge uzyskać ładny przejrzysty wygląd wypraski z PS niski udar.? Pojawiają się mleczne smugi albo promienista "gwiazda" otaczająca punkt wtrysku. Dodam że wypraska ma kształ prostokątnej pokrywki i punkt trysku umieszczony jest na środku. ( gorąca dysza Hasco). Z góry dziękuje.

15 sty 2008, 12:59 grohu

z opisu i doświadczenia wydaję mi się, że problem polega na złym wysuszeniu materiału, później można poprawić chłodzenie.

Radomir

15 sty 2008, 16:11 pwkajmar

Dziękuje za podpowiedz. A forma powinna być cieplejsza czy raczej chłodna? pozdrawiam.

15 sty 2008, 21:14 grohu

Dziękuje za podpowiedz. A forma powinna być cieplejsza czy raczej chłodna? pozdrawiam.
z tworzywami bywa ogólnie tak, że polimery krystaliczne są bardziej przezroczyste gdy schłodzimy je szybciej, więc należy sprawdzić i schłodzić formę, sprawdziłbym matrycę na 45 st, a stempel na 35 st. i sprawdzić czy nie wygina detalu, jak nie to jechać w dół, to pozwoli czas chłodzenia skrócić, wtedy więcej zarobimy.
Mleczne smlugi mogą być od powietrza, gdy mamy żle dopasowaną dysze do formy i nie ma szczelności połączenia, lub gdy mamy wilgoć w PS( wrze i paruję w cylindrze), lub gdy operator wrzucił zły barwnik i jeszcze może się przy punkcie przez jakiś czas ujawniać.

16 sty 2008, 22:29 pwkajmar

Serdecznie dziekuje. Z suszeniem tworzywa próbowałem. Nie dało rezultatów pozytywnych. Ale ta nieszczelność dyszy faktycznie występuje bo jest mnimalny przeciek wtrysku. No i mamy rozwiązanie - dzięki. Pozdrawiam.

20 sty 2008, 12:44 grohu

Serdecznie dziekuje. Z suszeniem tworzywa próbowałem. Nie dało rezultatów pozytywnych. Ale ta nieszczelność dyszy faktycznie występuje bo jest mnimalny przeciek wtrysku. No i mamy rozwiązanie - dzięki. Pozdrawiam.

proszę bardzo i polecam się na przyszłość



Odpowiedz Nowy temat