Zakleja się slimak wytlaczarki
Recykling

18 gru 2011, 0:55 Kamin33

Robie recykling roznych folii. Przy przetwarzaniu LDPE mocno obkleja mi sie slimak.Tez w głowicy robia sie twarde zapieki.Przy HDPE ten problem w zasadzie nie wystepuje.Co robic ? Co dodawac do platkow foliowych ? Kiedys nie bylo tych problemow, LDPE przerabialo sie OK. Platkujemy czyste plachty folii.Moze ktos pomoze - poprosze.

22 gru 2011, 12:41 Iebm

1. Za szybkie obroty ślimaka
2. Za wyskoka tempertura na strefach cylindra

Racibor

29 gru 2011, 14:50 Marcineu

Lub odpad ma małą bariere ,która się krystalizuje itp.
Włóż kawałek folii do zamrażarki, jak się zwinie to masz odpowiedź.

30 gru 2011, 20:26 Iebm

Bariera się krystalizuje ?

10 sty 2012, 13:57 Marcineu

Różne wynalazki kładą jako dodatkową warstwę i różne dziwne rzeczy się z nimi dzieją podczas pracy pod LDPE.
Miałem identyczny problem, folia w moim przypadku była perforowana jakby z dodatkiem gumy. Z czasem materiał odkładał się na szczelinie i ciśnienie w górę. Po przeczyszczeniu ślimaka na filtrach zostały właśnie takie spieki. Także stawiam ,że z odpadem jest coś nie tak.

10 sty 2012, 15:15 Iebm

Warstwa barierowa przy LDPE rzeczywiście może się palić i osadzac .

11 sty 2012, 21:10 Marcineu

racja, nie o krystalizację mi chodziło :)

31 sty 2012, 13:47 Kamin33

dziekuje za rozne porady. Problem zalatwilismy. Z dostawcow odpadow folii wyeliminowalismy jednego, ktory zbieral folie od ogrodnikow. Pewnie jakies dodatki do folii oslaniajacej tunele ogrodnicze powodowaly zapieki w cylindrze i glowicy i na slimaku.
Po wrzuceniu samych folii ogrodniczych do extrudera juz po jednym -dwoch dniach pracy byly zapieki i obrosniety slimak potrzebowal czyszczenia- teraz jest OK.

31 sty 2012, 14:36 Marcineu

Proszę bardzo. Ciesze się, że mogłem pomóc :)



Odpowiedz Nowy temat