Galeria opakowań-nowa butelka dla Wódki Wyborowej

Galeria opakowań-nowa butelka… Jeszcze w tym roku pojawi się w sprzedaży całkowicie nowa i limitowana seria Wódki Wyborowej. Nowy image butelki będzie miał za zadanie podnieść świadomość marki wśród konsumentów. Cecha charakterystyczna wprowadzonego opakowania, to zupełnie nowy design w rękawie.

Wprowadzana właśnie do sprzedaży wódka w odmienionej butelce będzie dostępna zarówno w rozmaitych wieczorowych lokalach jak i sklepach. Nowa butelka będzie posiadać kilka wyróżników. Na naciągniętym na nią elastycznym, błękitnym rękawie pojawi się duża, rzucająca się w oczy litera W. Będzie ona budzić skojarzenia ze słowami „Wódka” oraz „Wyborowa”.

Nowoczesną technologię zastosowano też przy tworzeniu rękawa. Był on drukowany w dziewięciu kolorach, łącznie z dwoma metalowo srebrnymi odcieniami, tak żeby stworzyć całkowicie metaliczny efekt, który przyciągałby światło nawet w zamkniętych przestrzeniach.

Nowy design w rękawie ma przede wszystkim wzmocnić rozpoznawalność marki. Oprócz innowacyjnych eksperymentów, producent wódki koncern Pernod Ricard, postanowił pozostać także wierny dotychczasowym zimnym, lodowym kolorom, które cechują białe alkohole.

Wyborowa, to jedna z najbardziej uznanych marek jeśli chodzi o europejskie wódki. Dla przykładu jeszcze pół wieku temu stanowiła ponad 60 proc. ogólnej ilości wódki importowanej przez Wielką Brytanię. Jest w 40 proc. czysta. Rozlewa się ją z butelki o pojemności 0,75 l. Powstaje ze spirytusu uzyskanego z wyselekcjonowanych wielkopolskich zbóż.

Wódka Wyborowa w nowej limitowanej serii. Nowe butelki będą dostępne jeszcze w 2007 roku


Czytaj więcej: