Ishida otwiera biuro w Katowicach

Ishida otwiera biuro w Katowicach

Ishida Europe ogłosiła otwarcie swojego polskiego biura w Katowicach. To kontynuacja budowania możliwości sprzedażowych i wsparcia klientów - ostatnio w sąsiednich Czechach powstało Europejskie Centrum Doskonałości Ishida. Region Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) jest dla firmy kluczowym motorem wzrostu i stanowi część szerszego planu strategicznego EMEA.

Polska jest jednym z największych rynków drobiu i mięsa w Europie. Inwestycja Ishidy ma na celu zwiększenie jej lokalnych możliwości w tym rozwijającym się sektorze oraz, co ważne, zapewnienie sprzedaży i wsparcia dla kluczowych klientów i partnerów handlowych.

- Naszym celem jest upewnienie się, że Ishida inwestuje u boku naszych kluczowych, globalnych klientów, którzy budują i rozszerzają swoją działalność, w szczególności na docelowych rynkach w sektorze drobiowym i mięsnym, a także zapewnienie lokalnego wsparcia dla wszystkich klientów - wyjaśnił Mike Cairns, Dyrektor Sprzedaży na Europę w Ishida - Nasza obecność w Polsce sprawi, że Ishida będzie w stanie przybliżyć klientom najlepsze w swojej klasie możliwości i zapewnić im niezrównane wsparcie - dodał.

Cairns zapewnił, że wraz z automatyzacją stanowiącą coraz większy motor napędowy rynku, innowacyjne podejście Ishidy do rozwiązań zorientowanych na klienta, w połączeniu z siłą możliwości inżynieryjnych i wykonawczych, staną się jej wyróżnikami firmy w sektorze drobiu i mięsa.

- W ciągu ostatnich dwóch lat, nasza działalność szybko i skutecznie ewoluowała, aby sprostać licznym wyzwaniom, przed którymi stoją obecnie kluczowe sektory rynku. Posiadanie rozległej sieci partnerów, która jest w stanie zaspokoić potrzeby klientów, jest dla Ishidy koniecznością. Nasze działania uzupełnią działania naszych obecnych dystrybutorów, którzy będą nadal obsługiwać i wspierać podstawowe produkty Ishida - mówił Cairns.

Ishida to globalna firma z obrotem przekraczającym 1 miliard dolarów, zatrudniająca ponad 3500 pracowników na całym świecie. Rodzinne przedsiębiorstwo w ciągu pięciu pokoleń rozwinęło się i stało się wiodącym na świecie dostawcą zautomatyzowanych rozwiązań skoncentrowanych wokół potrzeb klienta. Unikalna filozofia firmy opiera się na potrójnej harmonii - dobru jej klientów, dobru społeczeństwa i dobru samej firmy.

Źródło: ishidaeurope.pl