Nałęczowianka w świątecznym opakowaniu

Nałęczowianka w świątecznym… Kilkanaście dni temu zakład produkcyjny spółki Nałęczowianka opuściła pierwsza partia wyjątkowych zgrzewek Nałęczowianki. Tym samym w okresie zbliżających się świąt woda będzie do kupienia w nowych, specjalnie zaprojektowanych na tę okazję opakowaniach.

Jesienno - zimowa kampania reklamowa Nałęczowianki przebiega pod hasłem „Źródło minerałów na zimę”. Motto tej treści zostało umieszczone zarówno na opakowaniu zbiorczym jak i na etykietach 1,5 litrowych butelek niegazowanej, gazowanej i delikatnie gazowanej Nałęczowianki. Można je dostrzec na zgrzewce i etykiecie wody. Ma ono pomóc w podkreśleniu znaczenia, jakie odgrywa wzbogacanie organizmu najlepszym gatunkiem wody, nie tylko w trakcie lata, ale też zimą.

Nałęczowianka od ośmiu lat należy do koncernu Nestle. Do tego czasu jej opakowania niczym się nie wyróżniały spośród butelek innych wód mineralnych. Nestle konsekwentnie postawiło jednak na reklamę marki także poprzez promocję jego butelki. Uznało bowiem, że jej tradycyjny i nieco starodawny wygląd ujemnie wpływa na wysokość zysków oraz obniża rangę marki na rynku.

Nałęczowianka w świątecznej szacie


Przez lata opakowania Nałęczowianka przeszła więc dużą metamorfozę. Dawniej jej butelka przypominała ścięte stożki z nieznacznie wypukłym i zaokrąglonym dnem. Teraz opakowania zostały zmniejszone i stały się wygodniejsze w użyciu. Dodatkowo w połowie wysokości butelki znalazło się niewielkie wgłębienie, które wedle założeń ma być zachętą do tego, by sięgnąć po produkt stojący na półce.

Wszystkie zabiegi designerskie przyniosły efekty. Jednym z dowodów, potwierdzających tę tezę jest m.in. otrzymany przez Nałęczowiankę w tym roku tytuł SuperBrand Polska. Jest to wyróżnienie zdobyte w największym w kraju badaniu marek, w którym wzięło udział 10 tys. konsumentów i blisko 1 tys. produktów. Fakt, iż Nałęczowianka otrzymała tytuł SuperBrand Polska dowodzi, że spełnia potrzeby konsumentów i jest przez nich powszechnie szanowana.

Czytaj więcej: