Drukuj

Nowa butelka marki Nemiroff New awarded bottle of Nemiroff Company

Nowa butelka marki Nemiroff
Producent wódki Nemiroff wprowadza na rynek nową butelkę. Została ona już nagrodzona międzynarodowym wyróżnieniem przyznawanym podczas grudniowego TFWA World Exhibition 2007, które odbyło się w Cannes.

Unikatowy design butelki został opracowany przez brytyjską agencję Claessens International, która wcześniej przygotowywała projekty dla takich marek jak m.in. Johnnie Walker, Bacardi, Pernod Ricard.

Brytyjczycy stworzyli butelkę o eleganckim kształcie, wysokiej szyjce i ograniczonych krawędziach. Na uwagę zasługuje też etykieta opakowania, która została wykonana z drogiego metalizowanego papieru, łączącego kilka typów matowych i połyskujących folii metalowych. Każda z etykiet ma swój własny odcień i wyjątkowy kolor.

Pierwszymi klientami, którzy mogli zapoznać się z wyszukanym modelem butelki Nemiroff byli Polacy. W Warszawie odbyło się bowiem specjalne party na 800 osób, podczas którego miała miejsce promocja zarówno opakowania jak i alkoholu.

Spotkanie było związane z faktem, że z końcem ub. roku sfinalizowano procedurę zmiany nazwy spółki Legro - dotychczasowego wyłącznego dystrybutora produktów Nemiroff w Polsce. Stała się ona własnością Nemiroff Holding i zmieniła nazwę na Nemiroff Polska. Ukraiński Nemiroff produkuje rocznie ponad 90 milionów litrów alkoholu i jest uznawany za najbardziej popularną markę na świecie tuż po Smirnoffie i Stolichnaya.

nowa butelka Nemiroff


nowa butelka Nemiroff


Czytaj więcej: Galeria opakowań 357