Nowe opakowania w branży farmaceutycznej

Nowe opakowania w branży farmaceutycznej… Nie śpią producenci opakowań do środków farmaceutycznych. Co chwilę na rynku pojawiają się nowe produkty, które mają przyciągnąć klientów. Dzisiaj prezentujemy opakowania trzech czołowych firm z branży: Neville and More, Alpha Packaging oraz Arminak Associated Inc.

Lider angielskiego rynku opakowań Neville and More wyprodukował nowoczesne plastikowe słoiki do przechowywania kosmetyków i żywności.

Producent zapewnia, że ten innowacyjny plastik jest wyjątkowo trwały i odporny na zewnętrzne czynniki środowiska oraz uszkodzenia mechaniczne. Produkt oferowany jest w rozmiarach, od 5 ml do 6 l, co pozwala na jego wszechstronne wykorzystanie. W zależności od potrzeb odbiorców stworzono opakowania z różnych materiałów: polipropylenu, PET, poliestru, a także o różnych grubościach ścianek. Wybierać można również w dużej palecie plastikowych i aluminiowych wieczek.

butelka firmy Alpha PackagingNie próżnuje też inny producent opakowań, jeden z największych amerykańskich producentów butelek i słoików HDPE i PET przeznaczonych do przechowywanie żywności, leków oraz kosmetyków osobistych, czyli Alpha Packaging. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie producentów kosmetyków i pasażerów linii lotniczych wprowadziła nowy rozmiar pojemników PET.

Nowa pojemność wynosząca 100 ml, wypełnia lukę wśród produkowanych dotychczas przez Alpha Packaging opakowań na kosmetyki. Do tej pory najpopularniejszymi rozmiarami były 60 ml i 125 ml. Kształt polietylenowej buteleczki pozostał ten sam, zmieniły się jedynie rozmiary jej szyjki.

Puder do twarzy firmy ArminakNatomiast firma Arminak Associated Inc. pochwaliła się nowymi opakowaniami do pudrów do twarzy. To innowacyjne opakowanie posiada na zakryciu lusterko, co zapewnia mu wygodę oraz komfort. Buteleczka jest okrągła i może zmieścić 10 g produktu kosmetycznego. Firma, znając przyzwyczajenia kobiet, dodała jeszcze jedną praktyczna rzecz, a mianowicie lusterko umieszczone na wieczku. Pozwala ono na poprawienie makijażu w niemal każdej sytuacji. Na razie sprawdzane jest zapotrzebowanie rynkowe na tego typu opakowanie. Testowana jest tylko jedna objętość 10 ml, lecz Arminak Associates Inc., dopuszcza produkcję innych rozmiarów opakowań.

źródło: webpackaging.com

Czytaj więcej: