Drukuj

Nowe opakowanie Lecha w technologii Skin Tech

Nowe opakowanie Lecha w technologii Skin Tech
Firma Ball Packaging opracowała nowe opakowanie dla piwa marki Lech. Wytłaczana puszka powstałą w oparciu o technologię Skin Tech Advanced Embossing.

- Nowe opakowanie dla Lecha, Jest to pierwsza puszka do piwa w Polsce, która została wyprodukowana przy użyciu naszej nowej technologii Skin Tech Advanced Embossing. Z tego powodu jest to naprawdę innowacyjne opakowanie, które zapewnia klientom wartość dodaną. Charakterystyczny uchwyt i bardzo efektowne tłoczenia z pewnością wyróżnią produkt na półce. – twierdzi Tomasz Janowski, Regionalny Menadżer Sprzedaży na Europę północno-wschodnią w Ball Packaging Europe.

Embossing to technologia pozwalająca wyeksponować pewne szczegóły graficznego wzoru opakowania, takie jak logo lub litery, które wystają ponad powierzchnię, Konsument może wyczuć palcami elementy wzoru, kiedy dotyka puszki. Teraz firma Ball Packaging Europe rozwinęła tę technologię o krok dalej. Technologia Skin Tech Advanced Embossing umożliwia stworzenie na puszkach zupełnie nowych wzorów. Dzięki temu duża powierzchnia puszki może posiadać wygląd i teksturę, np. skóry węża lub plastra miodu. Technologia Skin Tech Advanced Embossing nadaje opakowaniu dodatkowego charakteru. Puszki produkowane przy jej użyciu zapewniają konsumentowi „multi-sensoryczne doświadczenia”, choćby wyczuwalną teksturę puszki. Ponadto, tłoczenie na ścianach puszki zapewnia również możliwość wygodnego trzymania puszki piwa.

Pomimo zastosowania tej wyrafinowanej, nowej technologii, puszki embossowane mogą być wytwarzane z taką samą szybkością produkcyjną jak puszki standardowe.

Puszka Lech


Czytaj więcej: Galeria opakowań 357