Drukuj

Nowe opakowanie na Euro 2012

Nowe opakowanie na Euro 2012
Ball Packaging Europe wyprodukował dla Coca Coli nowe opakowanie w formie puszki.

Smukła puszka Sleek o pojemności 250 ml jest pierwszym tego typu opakowaniem na naszym rynku. Jej grafika wykorzystuje wizerunek piłkarza Roberta Lewandowskiego i nawiązuje do piłkarskich zmagań podczas Euro 2012.

- "Trendy i stylowa", "elegancka", „nowoczesna”, takie były spontaniczne opinie wyrażane przez ankietowanych konsumentów o kształcie naszego opakowania. Puszka jest łatwa do przechowywania, wygodna w transporcie i bez trudu mieści się w podręcznej torebce, torbie na laptopa czy nawet kieszeni. Puszka Sleek błyskawicznie przykuwa wzrok, a jej smukły kształt jest odzwierciedleniem najnowszych trendów zorientowanych na tworzenie wygodnych i atrakcyjnych wizualnie opakowań – mówi Tomasz Janowski z Ball Packaging Europe Radomsko.

To smukłe opakowanie ma przyciągać uwagę konsumentów, a przez to pomóc producentowi lepiej pozycjonować markę na rynku. Puszka Sleek o pojemności 250 ml ma prawie taką samą wysokość jak standardowa puszka 330 ml, ale jej średnica jest zauważalnie mniejsza. Dzięki temu jest wygodniejsza w użytkowaniu i sprawia wrażenie dużo mniejszej. Przy produkcji puszki wykorzystano technologię białego podkładu, co zapewnia wyjątkowe nasycenie koloru.

Ball Packaging Europe to jeden z czołowych europejskich producentów puszek do napojów. Firma posiada 12 fabryk w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii, Polsce oraz Serbii. Oferuje szeroką gamę rozmiarów puszek: 150 ml, 250 ml, 330 ml, 375 ml, 440 ml, 470 ml, 500 ml, 530 ml, 568 ml, w tym puszki slim i sleek.