Drukuj

Nowe opakowanie znanej wódki

Nowe opakowanie znanej wódki
Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka ma nowe opakowanie. Dzięki temu ma się wyróżniać nie tylko smakiem, ale i szatą.

Wódka o podanej nazwie jest na krajowym rynku już od czterech lat, od dwóch zaś okupuje pozycję lidera w klasyfikacji najlepiej sprzedających się wódek w Polsce. Została już uhonorowana 11 międzynarodowymi wyróżnieniami. W międzynarodowym rankingu Drinks International - Millionaires Club zajęła pierwsze miejsce jako najszybciej rosnąca marka wódki na świecie. W ubiegłym roku co piąta wypijana butelka wódki czystej w naszym kraju to była właśnie Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka. Wydawało się, że niby wszystko jest z produktem w porządku, ale testy pokazały, że do zmiany jest jego opakowanie. Teraz tak się właśnie stało.

Nowa butelka została wyróżniona ciekawym kształtem z bocznymi grawerami, który ma zadanie wpasowywać się w dłoń i umożliwiać wygodne uchwycenie. Zmianie uległa też etykieta i kolorystyka. Nastąpiło mocne połączenie czerni z intensywną czerwienią, co ma podkreślać wysoka jakość alkoholu.

Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka


Czytaj więcej: Galeria opakowań 357