Drukuj

Opakowanie dla kibiców sportowych

Opakowanie dla kibiców sportowych
Znane piwo Kasztelan sprzedawane jest w nowym, limitowanym opakowaniu. W sklepach pojawiły się puszki browaru dedykowane specjalnie dla kibiców sportowych.

Opakowanie ma trafić przede wszystkim w gusta kibiców piłki ręcznej, a konkretnie sympatyków drużyny Wisła Płock. Dostać je można głównie na Mazowszu. Carlsberg, do którego należy marka Kasztelan jest bowiem sponsorem drużyny z Płocka.

- Nowe opakowania Kasztelana utrzymane są w stylistyce klubowej Wisły Płock. Pionowe pasy i charakterystyczna sylwetka szczypiornisty, z pewnością zdecydowanie wyróżniają je spośród innych opakowań. Myślę, że kibice chętnie sięgną po Kasztelana w takim właśnie opakowaniu, zwłaszcza że wybierając swoje ulubione piwo będą mogli tym razem niejako podpisać się pod umieszczonymi na każdym z opakowań haśle - "Nasza Wisła, nasz Kasztelan" i "Kasztelan kibicuje naszym!" - tłumaczy Piotr Walenczak, z Carlsberg Polska.

Kasztelan w limitowanym opakowaniu dla kibiców

W tej chwili na świecie zużywa się ponad 220 mld puszek rocznie. W Polsce ta liczba zbliża się do 3 miliardów. Ogromną przewagę (90 proc.) stanowią w tym gronie półlitrowe puszki na piwo.

Warto jeszcze wiedzieć jak wygląda technologia produkcji puszek, w które rozlewa się alkohol. Powstają one oczywiście z aluminium. Na dziesięć opakowań puszkowych, aż osiem wykonanych jest z tego materiału. Cienki walec z aluminium - lub co ma miejsce dużo rzadziej stali - jest cięty na części o wymiarze wysokości puszki, a następnie dolutowuje się do niego denko i wieczko. Po napełnieniu puszki następuje jej zamknięcie.

Kasztelan w limitowanym opakowaniu dla kibiców