Drukuj

Zmiana w kierownictwie Tetra Pak w Europie Środkowej

Zmiana w kierownictwie Tetra Pak w Europie Środkowej
Stanowisko dyrektor generalnej firmy Tetra Pak na rynek polski, czeski, słowacki i węgierski objęła Małgorzata Kołton. Nowa dyrektor regionalna związana jest z firmą Tetra Pak od 15 lat. W tym czasie zajmowała szereg stanowisk kierowniczych - przez sześć lat w Polsce, pięć w Szwecji oraz ostatnie cztery w Wietnamie. Na stanowisku dyrektora generalnego Małgorzata Kołton zastąpiła Erica Schmida, który został wiceprezesem ds. sprzedaży Tetra Pak International.

Małgorzata Kołton ukończyła zarządzanie w Wyższej Szkole Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu, a w warszawskiej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego zdobyła tytuł magistra psychologii rynku. Pracę w Tetra Pak rozpoczęła w 1999 roku na stanowisku koordynatora handlowego, następnie awansowała na lidera projektu, a w końcu objęła funkcję dyrektor ds. sprzedaży w Dziale Inżynierii Procesowej Tetra Pak na Polskę i kraje bałtyckie. Następnie dołączyła do pionu marketingu oraz zarządzania produktami w Tetra Pak w Szwecji. Zajmowała tam stanowiska menadżera ds. produktu na świat oraz dyrektora ds. produktu na świat w pionie Carton Economy. Przed objęciem obecnego stanowiska, Małgorzata Kołton sprawowała funkcję dyrektora ds. sprzedaży w wietnamskim oddziale Tetra Pak.

- Jednym z moich największych wyzwań jest dogłębne zrozumienie specyfiki i trendów, a także kierunku rozwoju poszczególnych czterech rynków oraz wypracowanie i wprowadzenie innowacyjnych, ekonomicznych i przyjaznych środowisku rozwiązań na rynki Polski, Czech, Słowacji i Węgier - powiedziała Małgorzata Kołton. - Mam wielką przyjemność, że we wszystkich czterech krajach pracuję z profesjonalistami, którzy rozumieją lokalne uwarunkowania i każdego dnia ciężko pracują, aby nasi partnerzy byli usatysfakcjonowani.

Według nowej dyrektor generalnej, Tetra Pak będzie skupiał się na bliskiej współpracy ze swoimi klientami, żeby jeszcze lepiej zrozumieć ich potrzeby i wspierać ich w budowaniu wartości, a co za tym idzie, rozwijaniu ich biznesów. W tym celu Małgorzata Kołton zamierza wzmocnić współpracę z partnerami firmy z sektorów przetwórstwa i pakowania żywności, aby dostarczać konsumentom bezpieczne produkty wysokiej jakości zapakowane w opakowania o ciekawym wzornictwie.