Problem z plastyfikacją PS
Wtryskiwanie

22 cze 2019, 11:20 Yellow

Cześć,


a ile stopni dawałeś na strefie zasypu do cylindra i na pierwszej strefie przy zasypie?  

Porównywałeś na innych maszynach jakie macie temperatury? 

22 cze 2019, 14:54 Linc666

Zasyp 50-70 stopni 

1 strefa - 160 -180

Na większości maszynach podobne temperatury. 

22 cze 2019, 15:05 Linc666

Tak mniej więcej wyglądają wahania plastyfikacji


Rachela

22 cze 2019, 15:48 Yellow

Cześć,


dziwne jest to że tylko na Englu macie takie problemy. 

Podaj jeszcze jaka jest aktualna droga dozowania, średnica ślimaka i maksymalna droga dozowania na maszynie. 



22 cze 2019, 15:58 Linc666

Skok dozowania 170 mm 

Średnica slimaka 90

Maksymalny skok dozowania 370 mm

I tak, tylko na englu, czasem nawet jak zatrzymam maszynę na minutę to przy ponowieniu czarne wypraski.


22 cze 2019, 16:02 Linc666

I właśnie wygląda to tak jakby był problem w strefie zasilania, ale temperatury i wszystko inne wydaje się być prawidłowe, z podawaniem materiału z leja też nie ma problemu.

22 cze 2019, 16:10 Yellow

Cześć,

ustaw na pierwszej strefie 180 stopni a resztę stref dźwignij do góry. 

Wydaje się trochę mało grzejecie cylinder na takiej drodze dozowania. 

Podaj jeszcze tylko czas cyklu.

Niepokoi mnie to co napisałeś że przy minutowym zatrzymaniu macie czarne detale. 

Jak macie możliwość to sprawdźcie temperaturę stopu. 

23 cze 2019, 0:42 Oskaeg

Piszesz Kolego ze na wszystkich Englach macie ten problem, ale ile tych Engli macie? Bo nie wiadomo czy chodzi o 2-3 wtryskarki czy o 20. Jeżeli faktycznie wtryskarek jest dużo, to problem może leżeć w jakimś ukrytym parametrze w programie, którzy od razu nie rzuca się w oczy, ale bez dokładnego zagłębienia się w pracę wtryskarki może być bardzo trudno ustalić który to jest. Poza tym piszesz wyrywkowo, tak poważny problem wymaga bardzo dokładnego opisu. Trzeba kupić sobie zeszyt i prowadzić tam notatki, zapisując parametry i prowadzać obserwacje. Tak jak napisał kolega Yellow, warto nawet sprawdzić temperaturę zlepów, aby mieć jak najwięcej parametrów, z których można potem ewentualnie stawiać jakieś diagnozy.

Linc666 piszesz o czarnych detalach, ale co ze zlepami? Jak wylewacie tworzywo z układu, to też macie te czarne wtrącenia? Czy tylko na detalach w formie? Szczerze mówiąc jest to na prawdę bardzo dziwne, bo czarne detale to również Efekt diesla. Ja się osobiście z tym nie spotkałem, ale może przy tak długim układzie plastykującym, być może efekt diesla powstaje w samym układzie? Jest to chyba teoretycznie możliwe, prawda? To jest bardzo mocna maszyna z bardzo dużym i długim ślimakiem, może po prostu ślimak gdzieś spręża w cylindrze powietrze i stąd powstają te przypalenia? Na prawdę, robi się to bardzo ciekawe.


23 cze 2019, 9:59 Yellow

Temat robi się ciekawy :) 

Ja mam tylko nadzieję że będzie doprowadzony do końca :) 

Czekamy teraz na wiadomość od kolegi Linc666

Ja chcę jeszcze wiedzieć z jakim czasem cyklu to chodzi.


23 cze 2019, 10:17 Linc666

Oskaeg #(on) napisał:

Piszesz Kolego ze na wszystkich Englach macie ten problem, ale ile tych Engli macie? Bo nie wiadomo czy chodzi o 2-3 wtryskarki czy o 20. Jeżeli faktycznie wtryskarek jest dużo, to problem może leżeć w jakimś ukrytym parametrze w programie, którzy od razu nie rzuca się w oczy, ale bez dokładnego zagłębienia się w pracę wtryskarki może być bardzo trudno ustalić który to jest. Poza tym piszesz wyrywkowo, tak poważny problem wymaga bardzo dokładnego opisu. Trzeba kupić sobie zeszyt i prowadzić tam notatki, zapisując parametry i prowadzać obserwacje. Tak jak napisał kolega Yellow, warto nawet sprawdzić temperaturę zlepów, aby mieć jak najwięcej parametrów, z których można potem ewentualnie stawiać jakieś diagnozy.

Linc666 piszesz o czarnych detalach, ale co ze zlepami? Jak wylewacie tworzywo z układu, to też macie te czarne wtrącenia? Czy tylko na detalach w formie? Szczerze mówiąc jest to na prawdę bardzo dziwne, bo czarne detale to również Efekt diesla. Ja się osobiście z tym nie spotkałem, ale może przy tak długim układzie plastykującym, być może efekt diesla powstaje w samym układzie? Jest to chyba teoretycznie możliwe, prawda? To jest bardzo mocna maszyna z bardzo dużym i długim ślimakiem, może po prostu ślimak gdzieś spręża w cylindrze powietrze i stąd powstają te przypalenia? Na prawdę, robi się to bardzo ciekawe.



16 Engli na wszystkich zawsze jest problem z Ps, w zlepie nie widać degradacji materiału, to na pewno jest diesel, wygląda to tak zatrzymam maszynę np na 2 minuty aby coś wyczyscic/ poprawić, przy ponowieniu ślimak jak dozuje kręci w miejscu i dopiero po dłuższej chwili wskakuje na obroty i nabiera materiał, 2 cykle później wychodzą czarne sztuki, po kilku cyklach w automacie kolor wraca do normy, grzałki na cylindrze i temperatura stopu były sprawdzane i nic nie odbiegalo od normy. @Yellow czas cyklu to 67 sekund.



Odpowiedz Nowy temat