Zmniejszenie ścieralności PE
Dodatki i modyfikatory

Anonymous
9 wrz 2011, 12:51 *.189.140.34

Witam!
Czy ktos z was moze zna srodek ktory podnosi scieralnosc PE. Otoz podczas wytlaczania cienkiej tasmy na wszsytkich elementach tracych powstaje bialy pylek. Problem pojawia sie rowniez w dalszym czasie. Po uplywie ~3 miesiecy podczas przeciagania tej tasmy przez aplikator rowniez powstaje bialy proszek.
Prosze o jakies namiary na jakas firme ktora mogla by rozwiazac ten problem, zaproponowac jakis dodatek lub cos innego.
Z gory bardzo dziekuje

Pozdrawiam

9 wrz 2011, 19:54 Profigips

W tworzywie które używasz jest zbyt duża zawartość kredy. Jeżeli używasz jakiegoś wypełniacza odstaw go, zastosuj sam oryginał a problem zniknie.
Jeżeli jest to surowiec wtórny to zmień dostawcę ;)

Rachela

Anonymous
10 wrz 2011, 9:27 *.189.140.34

Profigips napisał:
W tworzywie które używasz jest zbyt duża zawartość kredy. Jeżeli używasz jakiegoś wypełniacza odstaw go, zastosuj sam oryginał a problem zniknie.
Jeżeli jest to surowiec wtórny to zmień dostawcę ;)


jest to oryginalny surowiec, bez zadnej domieszki przemialu.. jedynym dodatkiem jest PPA

8 lis 2011, 21:28 Iebm

Dodaj oleju parafinewego do Pe i zapomnisz o problemie

28 kwi 2013, 13:03 Kiszuriwalilibori

Albo, jeżeli to możliwe, przejdź na HDPE



Odpowiedz Nowy temat