Planowanie i harmonogramowanie produkcji 2014

Planowanie i harmonogramowanie produkcji w integracji ze sprzedażą i zakupami

Data:
-
Miejsce:
Łódź, Polska
Organizator:
4Content Sp. z o.o., ul. Zeylanda 3/3, 60-808 Poznań
Tel.:
+48 61 646 91 30
Fax:
+48 61 646 91 38
www:
industrial-monitor.pl
e-mail:
eventy@4content.pl
Pod koniec roku w Łodzi odbyły się warsztaty managerskie "Planowanie i harmonogramowanie produkcji w integracji ze sprzedażą i zakupami". W związku z dużym zainteresowaniem tą tematyką, kolejną edycję realizować będziemy już 28-29 stycznia. Warto sprawdzić rozszerzony program. Wiele firm produkcyjnych doskonali swoje procesy na co dzień, by móc jeszcze sprawniej konkurować. W odpowiedzi na rynkowe sygnały dotyczące potrzeby opracowania optymalnego modelu funkcjonowania zintegrowanego procesu prognozowania sprzedaży i planowania produkcji,  powstały warsztaty managerskie, pozwalające wskazać kluczowe zmiany w obecnym procesie planowania produkcji oraz przygotować się do wdrożenia takiego modelu. Będzie to także okazja do przećwiczenia metod analitycznych w prognozowaniu sprzedaży, planowaniu zakupów i redukcji zbędnych zapasów materiałowych.

Planowanie i harmonogramowanie produkcji

Warsztaty kierowane są do osób odpowiedzialnych za zarządzanie i planowanie produkcji, sprzedaży i zakupów. Organizatorem jest wydawca kwartalnika Industrial Monitor przy współpracy z rynkowymi praktykami. Dwudniowe warsztaty odbędą się w Łodzi w dniach 28-29 stycznia 2014 r. Uczestnicy będą mieli zapewnione komfortowe warunki pracy, pełne wyżywienie i nocleg w pokojach 1-osobowych z łazienką.

Reportaże

Forum