Planowanie i harmonogramowanie produkcji 2014
Planowanie i harmonogramowanie produkcji w integracji ze sprzedażą i zakupami
- Data:
- -
- Miejsce:
- Łódź, Polska
- Organizator:
-
4Content Sp. z o.o.,
ul. Zeylanda 3/3,
60-808 Poznań
- Tel.:
- +48 61 646 91 30
- Fax:
- +48 61 646 91 38
- www:
- industrial-monitor.pl
- e-mail:
- eventy@4content.pl
Pod koniec roku w Łodzi odbyły się warsztaty managerskie "Planowanie i harmonogramowanie produkcji w integracji ze sprzedażą i zakupami". W związku z dużym zainteresowaniem tą tematyką, kolejną edycję realizować będziemy już 28-29 stycznia. Warto sprawdzić rozszerzony program. Wiele firm produkcyjnych doskonali swoje procesy na co dzień, by móc jeszcze sprawniej konkurować. W odpowiedzi na rynkowe sygnały dotyczące potrzeby opracowania optymalnego modelu funkcjonowania zintegrowanego procesu prognozowania sprzedaży i planowania produkcji, powstały warsztaty managerskie, pozwalające wskazać kluczowe zmiany w obecnym procesie planowania produkcji oraz przygotować się do wdrożenia takiego modelu. Będzie to także okazja do przećwiczenia metod analitycznych w prognozowaniu sprzedaży, planowaniu zakupów i redukcji zbędnych zapasów materiałowych.
Warsztaty kierowane są do osób odpowiedzialnych za zarządzanie i planowanie produkcji, sprzedaży i zakupów. Organizatorem jest wydawca kwartalnika Industrial Monitor przy współpracy z rynkowymi praktykami. Dwudniowe warsztaty odbędą się w Łodzi w dniach 28-29 stycznia 2014 r. Uczestnicy będą mieli zapewnione komfortowe warunki pracy, pełne wyżywienie i nocleg w pokojach 1-osobowych z łazienką.