Drukuj

Butelka Contour koncernu Coca Cola

Butelka Contour koncernu Coca Cola
Coca Cola wprowadza nową butelkę dla swoich produktów. Od początku nowego roku, na razie tylko w Stanach Zjednoczonych, pojawiła się nowa seria butelek Contour o pojemności 200 ml.

Jest to nowa odsłona butelki typu Contour, którą Coca Cola wypuściła na rynek w 1993 r. Jest to butelka zbudowana z PET, posiadająca wzmocnioną strukturę i udoskonalony uchwyt. W porównaniu z poprzedniczkami z serii Contour wyróżnia ją łatwiejsze otwarcie oraz większa przyjazność w trzymaniu.

Nowa butelka w całości podlega recyklingowi, a do jej wytworzenia użyto 5 proc. mniej tworzywa PET niż miało to miejsce w dotychczasowych butelkach oferowanych przez koncern. Dodatkowo na ściankach opakowania wytłoczono logo Coca Coli, podobne do tego, które można spotkać na szklanych butelkach.

Contour wypadła już dobrze w testach konsumenckich. Spodobała się 92 proc. ankietowanych Amerykanów. Jednak to, czy nowy typ butelki zostanie wprowadzony także na europejskie rynki będzie uzależnione od marketingowego sukcesu w Stanach Zjednoczonych. Tam nowe opakowania pojawiły się w sklepach z początkiem stycznia.

butelka Contour koncernu Coca Cola