Druk HRG pomaga kusić amatorów czekolady

Druk HRG pomaga kusić amatorów… Firma Printpack została wybrana jako dostawca opakowań nowej linii czekoladek produkowanej przez Kinnerton Confectionery. Brytyjska firma wprowadziła na rynek czekoladowe wersje produkowanych przez firmę Unilever popularnych lodów Magnum, Cornetto i Mini Milk, a w celu odpowiedniej promocji poszukiwała opakowań, które zwrócą uwagę konsumentów.

Firma Printpack zaproponowała wykorzystanie technologii druku rotograwiurowego HRG (High Resolution Gravure), która została opracowana w odpowiedzi na oczekiwania rynku związane z uzyskaniem grafiki o wysokiej jakości.

- Printpack doskonale zrozumiał wymogi projektu, a dostarczone opakowanie okazało się rozwiązaniem odpowiadającym naszym założeniom budżetowym i mieściło się w planowanych ramach czasowych - powiedział Bradley Davis z firmy Kinnerton. - Technologia HRG pomogła uzyskać produkty robiące duże wrażenie w punktach sprzedaży, a doskonała jakość druku wpłynęła na ich pozytywny odbiór w oczach konsumenta. To wciąż bardzo wczesny etap odkąd produkty zadebiutowały na półkach, ale odzew jaki otrzymujemy dotychczas z rynku jest bardzo zachęcający.

Printpack


- Zarekomendowaliśmy zastosowanie tej technologii w przypadku nowej gamy produktów Kinnerton z przekonaniem, iż produkt finalny przykuje uwagę na półkach, zapewni niezrównaną jakość grafiki, a ilustracje doskonale odzwierciedlą produkt rzeczywisty, co było bardzo istotne dla producenta - powiedział Barry Bleasdale z firmy Printpack UK.

Printpack


Czytaj więcej:

Reportaże

Forum