Drukuj

Napoje dla dzieci w kartoniku Tetra Brik Aseptic Edge

Napoje dla dzieci w kartoniku Tetra Brik Aseptic Edge
Od czerwca nowa linia produktów firmy Hortex pod marką Leon jest dostępna w nowym opakowaniu – kartonie Tetra Brik Aseptic Edge o pojemności 200 ml z wygodnym zamknięciem HeliCap 23. Jest to pierwszy produkt na polskim rynku soków, nektarów i napojów pakowany w zaopatrzony w zakrętkę kartonik o małej pojemności.

- Wprowadzenie Tetra Brik Aseptic Edge o pojemności 200 ml z zamknięciem HeliCap otwiera nowe możliwości w kategorii soków, nektarów i napojów - mówi Aleksandra Jędrzejewska z firmy Tetra Pak. - Kształt opakowania oraz zakrętka pozwalają na bardzo komfortowe spożywanie napoju bezpośrednio z kartonu. Dzięki niej możliwe jest też wielokrotne zamykanie opakowania.

Nachylona górna ścianka opakowania Tetra Brik Aseptic Edge, nadająca kartonikowi nowy wygląd, to cecha wyróżniająca opakowanie na sklepowej półce oraz dająca producentom żywności nowe możliwości w zakresie brandingu produktu. Kształt opakowania jest ergonomiczny, co w połączeniu z wygodnym zamknięciem sprawia, że karton Tetra Brik Aseptic jest atrakcyjny i poręczny. Zakrętka pozwala na łatwe, sprawne i szybkie nalewanie oraz spożywanie produktu bezpośrednio z kartonu. Dzięki niej kartonik można wielokrotnie otworzyć i zamknąć, tym samym wygodnie korzystać z produktu poza domem – na spacerze, placu zabaw, w szkole czy podróży.

Nowa linia produktów Leon obejmuje sześć smaków w trzech funkcjonalnych formułach: mocne kości – wapń i witamina D (smaki: jabłka, brzoskwinie i pomarańcze oraz jabłka, truskawki i jagody), rozwój – żelazo i witamina C (smaki: jabłka, truskawki i wiśnie oraz jabłka, mango i gruszki) oraz odporność – witamina C (smaki: jabłka, banany i cytryny z miodem oraz jabłka, maliny i cytryny z miodem).

Tetra Pak


Karton Tetra Brik Aseptic Edge został uhonorowany wieloma nagrodami, np. World Star Packaging Award 2014, nagrodą Hit 2011 przyznawaną przez sieci handlowe, Package of the Year 2010 przyznaną przez German Museum of Packaging oraz Product of the Year 2010 i Product of the Year 2011 od magazynu handlowego Lebensmittel Praxis. Opakowanie posiada też oficjalny certyfikat Szwedzkiego Towarzystwa Reumatologicznego (SRA), przyznany mu w 2011 roku.