Drukuj

Nowe opakowania mrożonek Anity

Nowe opakowania mrożonek Anity
Firma Anita zakończyła wdrażanie nowej szaty graficznej na mrożonki pod logo ANITA.

Firma ANITA, jeden z wiodących producentów mrożonek i lodów w Polsce, zdecydowała się o zmianie identyfikacji oraz layoutów opakowań mrożonek pod logo ANITA. Szata graficzna został odświeżona, opakowanie pod każdy ze smaków ma inny kolor tak, aby klient także na tej podstawie rozróżniał poszczególny asortyment. Dominującym elementem graficznym nadal pozostał produkt.

- Nowa linia kreatywna wyróżnia się kolorem i jasnym przekazem. W tym roku promujemy nasze wyroby hasłem „Domowa jakość” oraz „Traditional Polish”, chcemy w ten sposób podkreślić, że nasze wyroby powstają w oparciu o domowe i tradycyjne receptury – mówi Grzegorz Mordalski, właściciel firmy ANITA. Produkty w nowej grafice systematycznie pojawiają się na rynku od połowy roku. Wymianę grafiki zakończono w styczniu 2011.

Opakowania morożonek Anita


Firma Anita to dziś jeden z wiodących w Polsce producentów mrożonek i lodów. Firma produkuje pod markami własnymi m.in. Anita, Cafe Morani, Pyza Polska, Muuu, a także pod markami znanych sieci handlowych zarówno w Polsce jak i zagranicą.

Czytaj więcej: Opakowania 989