Drukuj

RPC stworzył nowe opakowanie kosmetyczne

RPC stworzył nowe opakowanie kosmetyczne
Koncern RPC opracował nowe opakowanie kosmetyczne dla firmy Boots.

RPC została poproszona pod koniec ubiegłego roku o stworzenie nowej butelki do płynu do kąpieli. Opracowany na zamówienie projekt wykorzystuje zmysłowe linie, aby stworzyć luksusowy wizerunek marki odpowiadający wyobrażeniom konsumentów o relaksującej kąpieli. Butelka 500 ml jest formowana w technologii rozdmuchiwania z przezroczystego PET, dzięki czemu konsument może zobaczyć atrakcyjną kolorową zawartość.

Ukształtowanie na powierzchni podstawy opakowania prostokątnych równoległych występów zwiększa sztywność górnej części butelki, nadając jej równocześnie wysokie walory estetyczne. Znajdująca się w środkowej części butelki powierzchnia chwytowo-ekspozycyjna mając stosunkowo duże wymiary stwarza możliwość umieszczania na niej dużych etykiet. Zresztą opakowania zostały wzbogacone właśnie o transparentne etykiety.

RPC stworzył nowe opakownaie kosmetyczne



Czytaj więcej: Galeria opakowań 357