Tatra w nowych opakowaniach

Tatra w nowych opakowaniach Grupa Żywiec wprowadza na rynek odświeżone opakowania piwa Tatra, trzeciej co do wielkości marki piwa w Polsce. Góral, stanowiący charakterystyczną ikonę Tatry, silniej komunikuje teraz męski charakter marki, natomiast bardziej realistyczny rysunek gór ma podkreślać jej górską naturę. Celem wprowadzanych zmian jest również podkreślenie wysokiej jakości produktu oraz uwspółcześnienie wyglądu opakowania, przy jednoczesnym zachowaniu jego piwnego charakteru.

- Zmiana opakowania ma charakter ewolucyjny, zachowana została kolorystyka i kluczowe elementy marki, natomiast wzmocnione zostały cechy takie jak: męskość, górski charakter oraz wysoka jakość - mówi Magdalena Tondera zajmująca się marketingiem produktu. - Ponadto chcieliśmy, aby opakowanie było dobrze widoczne na półce i przyciągało uwagę klientów. Wyniki badań konsumenckich pokazują, że nowa szata graficzna bardzo podoba się piwoszom, wzrosła zauważalność marki w sklepie i chęć jej zakupu.

Zmiana opakowania dotyczy zarówno butelek, jak i puszek Tatry w obydwu wariantach: Jasne Pełne i Mocne. Zmieniają się również opakowania zbiorcze, tacki na puszki itp.

Za nową szatę graficzną Tatry odpowiada Agencja Wilk Studio.

Tatra


Czytaj więcej: