Drukuj

Wino w puszce podbija rynek brytyjski

Wino w puszce podbija rynek brytyjski
Wino Wild Pelican można kupić w smukłych puszkach typu slim o pojemności 200 ml w dwóch wersjach: białej i czerwonej. Aluminiowe opakowania wyróżniaja się matowym lakierem oraz kolorowym kluczykiem. Puszki zaopatrzone są w znak "Protected Quality" świadczący o tym, że opakowania spełniaja najwyższe standardy przechowywania wina. Konstrukcja puszki zapobiega jakiemukolwiek kontaktowi napoju ze światłem i tlenem. Cienkie ścianki puszki pokryte są wewnątrz specjalnym lakierem, a zamknięcie zapewnia całkowitą szczelność.

Decyzję o wprowadzeniu nowego typu opakowania do wina produent tłumaczy chęcią dopasowania marki do aktywnego stylu życia zwłaszcza młodych konsumentów. Wina w puszce mają być atrakcyjną alternatywą wobec standardowych, dużych butelek, których otwarcie wiąże się czasem ze zmarnowaniem części zawartości ze względu na szybką utratę jakości wina w otwartych butelkach. Konsument, który nie zamierza jednorazowo spożyć większej ilości alkoholu zmuszony jest często wylać część trunku. Tymczasem nowe rozwiązanie pozwala na lepsze dopasowanie produktu do potrzeb konsumentów.

Wild Pelican