Drukuj

Wśród polskich firm rośnie popularność targów interpack

Rośnie liczba polskich firm, biorących udział w największych opakowaniowych targach na świecie interpack. W tegorocznej edycji interpack uczestniczyć ma 29 spółek z naszego kraju. Tak wielu przedsiębiorstw z Polski w ramach imprezy, która w tym roku obchodzi swoje 50-lecie, jeszcze nie było.

Na liście wystawców targów interpack 2008, które w dniach 24 - 30 kwietnia 2008 r. odbędą się w niemieckim Düsseldorfie widnieje w tej chwili ponad 2,6 tys. firm z 66 państw z całego świata.

W tym gronie dominują przedsiębiorstwa z Niemiec - jest ich 772. Licznie reprezentowani będą też Włosi (466 firm), Francuzi (112), Holendrzy (112), Brytyjczycy (106), Chińczycy (100) oraz Szwajcarzy 84. Z Polski uczestniczyć ma 29 firm.

Trzy lata temu - interpack odbywa się w cyklu trzyletnim - pojawiło się ich w Dusseldorfie 23, w 2002 r. ledwie 13.

- Wejście waszego kraju do Unii Europejskiej w naturalny sposób wymusiło większą obecność polskich firm na rynkach europejskich. Ponadto przemysł opakowaniowy ma się u was coraz lepiej, kondycja firm się poprawia, bardzo wiele z nich stać na to by pokazać się w Düsseldorfie oraz co równie ważne mają co prezentować, więc wzrost uczestnictwa wcale nas nie dziwi. Choć faktycznie do najsilniej obsadzonych państw sporo wam jeszcze brakuje - mówi Michael Degen z firmy Messe Düsseldorf, która jest organizatorem interpack.

Podkreśla jednak, że chętnych do uczestnictwa w interpacku było o wiele więcej. - Przynajmniej 10 - 12 firm z waszego kraju znalazło się na liście rezerwowej. Nie mogliśmy włączyć ich na listę wystawców, bo po prostu zabrakło miejsca - dodaje Degen.

Prezentacja podczas targów interpack, to okazja dotarcia do ponad 176 tys. potencjalnych klientów z ponad 100 krajów z całego świata. Tyle bowiem osób odwiedziło te targi trzy lata temu. W tym roku organizatorzy spodziewają się jeszcze większej frekwencji. Oprócz tradycyjnej ekspozycji na zwiedzających i wystawców czeka szereg imprez towarzyszących. Jedną z nich będzie choćby wystawa INNOVATIONPARC PACKAGING, gdzie w interaktywny sposób zaprezentowane zostaną rozwiązania różnych problemów z dziedziny gospodarstwa domowego, handlu detalicznego, logistyki i produkcji.

W centrum zainteresowania znajdą się przy tym Fast Moving Consumer Goods, przy czym innowacje prezentowane będą w kontekście całego łańcucha tworzenia wartości. Częścią tej całościowej koncepcji będą wystawcy z przemysłu surowcowego, producenci materiałów opakowaniowych, maszyn pakujących oraz agencje plastyczne, zajmujące się wzornictwem.

Poniżej przedstawiamy listę polskich firm, które wezmą udział w tagrach interpack 2008.


  • ABA
  • Bat Forum BT - Trejnowski
  • Coffee Service J.V.
  • Dalpo
  • DAMET, Danko, Jaksina
  • Dekofilm Polska
  • Dekorglas Dzialdowo
  • Derrien
  • Fabryka Maszyn Spozywczych Spomasz Pleszew
  • FLEXPOL
  • Formika
  • HUGART
  • Ice Group
  • Inline Poland
  • Jeremy
  • Kram
  • Lonzapet
  • MM Packaging Poligram
  • Neupack Polska
  • Plast-Box Przetworstwo Tworzyw Sztucznych
  • Pollena
  • Polpak
  • RADPAK
  • Rafiz Strygner i Dyczkowscy
  • Rosiński i Ska, Zakład Produkcji Opakowań
  • Stradom
  • TCM Service
  • TUR Glassworks
  • Witoplast


Czytaj więcej: Targi 684 Opakowania 989

brak
Biznes Start

A.S. Messe Consulting Sp. z o.o.

Wyłączny przedstawiciel na Polskę spółek targowych Messe Düsseldorf GbmH, Messe Düsseldorf Asia, Messe Düsseldorf China