Chemiczny kolos wspiera finał rywalizacji żużlowców
Wiadomości

12 wrz 2013, 0:00 Plastech

Grupa Azoty SA jest głównym partnerem finału październikowych Indywidualnych Mistrzostw Polski na żużlu. Chemiczny kolos wspiera finał rywalizacji żużlowców czytaj>>

13 wrz 2013, 8:52 Radek

Dla fanów speedwaya aktualna lista uczestników finału indywidualnych mistrzostw Polski na żużlu:

1. Sebastian Ułamek
2. Artur Mroczka
3. Krzysztof Jabłoński
4. Rafał Okoniewski
5. Grzegorz Walasek
6. Krystian Pieszczek
7. Piotr Protasiewicz
8. Maciej Janowski
9. Tomasz Gollob
10. Marcin Rempała
11. Tomasz Jędrzejak
12. Krzysztof Kasprzak
13. Jarosław Hampel
14. Janusz Kołodziej
15. Bartosz Zmarzlik
16. Patryk Dudek
R1. Damian Baliński
R2. Karol Baran

Może macie swoich faworytów?

Rachela

13 wrz 2013, 9:31 Mario737

Jak dla mnie Jarek Hampel jest na dziś nr 1.

13 wrz 2013, 19:23 Ramones

To jest wlasnie paranoja ,giganty laduja kase w zuzel a u siebie na podworku maja gowno i kupe zlomu !!Tarnow z takim zakladem i wieloma innymi a nie sa w stanie wybudowac 1-szego kompleksu wodnego i jak narazie bylby jedyny w Polsce na ktorym mozna by bylo rozgrywac wszystkie dyscypliny olimijskie wodne !!
Plywanie ,Skoki do wody,Pilka wodna ,Plywanie synchroniczne .Bylem w Tarnowie i widzialem ich kompleks wodny 1978 r jak na tamte czasy byl nowoczesny !! :b :b
Pod wzgledem kompleksow wodnych jestesmy nawet za Albania !!Mowie o kompleksach na ktorych mozna trenowac i wlasnie rozgrywac te 4-czy dyscypliny wodne olimpijskie !5 milionowa Warszawa --a gdzie tu poplywac w lato z rodzina ? :( Byly baseny Gwardi ,Legi,Warszawianki ,Moczydlo --pamietam byl tez kompleks otwarty w Poznaniu ,Bielsku Bialej --wszystko zniknelo !! A tu sie kase laduje w zuzel . ;]

13 wrz 2013, 21:04 Demon13

Oj widzę że Ramones sobie nie popływał w te wakacje :D .

Kibic
16 wrz 2013, 9:36 *.8.74.188

albo kolega Ramones nie lubi żużla...

moim zdaniem dobrze, że niektóre firmy inwestują w sport, w którym nasi reprezentanci osiągają jeszcze jakieś sukcesy, na stadionach bez obaw zasiadają komplety kibiców, w tym rodziny z dziećmi

16 wrz 2013, 15:36 Ramones

Kibic napisał:
albo kolega Ramones nie lubi żużla...

moim zdaniem dobrze, że niektóre firmy inwestują w sport, w którym nasi reprezentanci osiągają jeszcze jakieś sukcesy, na stadionach bez obaw zasiadają komplety kibiców, w tym rodziny z dziećmi

Fanem nie jestem ale lubie popatrzec ,tylko ze zuzel jest i tak juz kasa napompowany ze warto wspierac inne dyscypliny w tym tak jak nadmienilem wodne z obiektami ktorymi jestesmy jako Polska nawet za Albania!
Uwazasz ze aqua-park z pelnym wypozaseniem do rozgrywania tych dyscyplin olimpijskich nie przyciagnol by TLUMOW kazdego dnia a nie tylko w sobote ? ;)

Kibic
17 wrz 2013, 14:19 *.8.80.140

oj uparłeś się Ramones na te wodne dyscypliny, a przecież można to połączyć i zrobić żużel na wodzie:) już w niedzielę finał DMP, Falubaz podejmuje Unibax i jak jeszcze trochę popada, to dopiero będą atrakcje...

17 wrz 2013, 16:44 Ramones

Kibic napisał:
oj uparłeś się Ramones na te wodne dyscypliny, a przecież można to połączyć i zrobić żużel na wodzie:) już w niedzielę finał DMP, Falubaz podejmuje Unibax i jak jeszcze trochę popada, to dopiero będą atrakcje...

Rozwaliles mnie :D :D :D :D :D
No tak zuzel na wodzie i skoki z motoru do wody --tego jeszcze nie grali !! :D :D :D
A tak serio pisze z pelna odpowiedzialnosci --w Polsce 40 milionowym kraju nie ma obiektu wodnego na ktorym mozna rozgrywac 4 descypliny wodne olimpijskie -Plywanie,Skoki do wody,Pilke wodna ktora jest najciezszym sportem pod wzgledem wysilku fizycznego oraz Plywania synchronicznego !!Ba nie ma obiektow na ktore w lato mozna by pojsc z rodzinami i odpoczac przynajmniej w Warszawie --wstyd ,syf i hanba.
W 4 milionowej Warszawie nie ma zuzla :<
W 4 milionowej Warszawie nie ma nic oprucz stadionu Legii i narodowego do ktorego miasto doklada !! :D
Jasne ze wlodarze Azotow bede mieli bilety za free :D
Loze ,zarcie itd jak sie bawic to sie bawic bo teraz nasz czas --nich inni sie martwia co bedzie pozniej !! :D :D :D

Kibic
18 wrz 2013, 9:09 *.8.77.66

Ramones, a gdzie ta czteromilionowa W-wa? wg GUS-u mieszkańców jest ok. 1,7 mln, czyli mamy jeszcze jakieś 2,3 mln Słoiczków...

Co do warszawskiego żużla, to się mylisz, bo choć tylko na poziomie juniorskim, to ta dyscyplina żyje
http://www.wtswarszawa.pl/

Swego czasu pamiętam nawet finał IMP właśnie w W-wie, a są plany by w przyszłym roku na Narodowym odbyła się runda Speedway GP.

A że nie ma wielu solidnych obiektów rekreacyjnych, to już tylko trzeba zbierać podpisy i składać petycje do urzędującej (jeszcze) Pani Prezydent...

18 wrz 2013, 15:22 Ramones

Znowu mnie rozwaliles --skladac petycje do prezydent W-wa!! :D :D :D
Raczej do minstra sportu bo narazie koncerty tylko organizuje i szasta kasa na prawo i lewo na wszystko tylko nie na sport zreszta co sie dziwic sport zna tylko z reklam.
Narodowy ma mozliwosci i dobrze ze je sie wykorzystuje cos sie dzieje wrescie .
Jesli potezne firmy same nie zaczna inwestowac w cos czego nie ma w Polsce to napewno urzednicy panstwowi tego nie zrobia .Tarnow ma takie mozliwosci ale woli wywalac kase w cos co juz dobrze prosperuje zamiast patrzec przyszlosciowo i odniesc naprawde solidne korzysci.



Odpowiedz Nowy temat