Klej do stali - do formy
Teoria i praktyka

Anonymous
18 sty 2015, 9:49

Witam.
Czy znacie jakiś klej do stali? Na detalu powstaje mi przelew, pomyślałem żeby to podkleic. Nie mogę ani podspawac, ani napawać bo jest to częć regulowana, ruchoma. Myślicie że klej to dobre rozwiązanie? I czy takowy klej mogę potem mechanicznie usunąć gdy będę musiał ową częsc przestawić? Chodzi tu o płaszczyznę około 3 do 5mm kwadratowych.

Anonymous
26 sty 2015, 7:19 *.61.140.105

Jakiś zastuj na forum ostatnio...

Radogost

26 sty 2015, 19:02 Iebm

Dobry wieczór . Zalecam : lutownica , cyna i kwas solny . Na jakiś czas wystarczy i usunąc łatwo . A zastój - cenzura powoduje że ludziom się nie chce...

26 sty 2015, 19:07 Gerbito

Zależy jakie tworzywo i na ile grzana forma. Są kleje do stali ale z kontaktem z gorącym tworzywem puści. Z Cyną nie próbowałem ... i z kontaktem z kwasem solnym zamknij japę bo zęby powypadają :P

Anonymous
28 sty 2015, 4:01 *.31.170.71

Surowiec to recykling z Pp. Nic narazie nic mi więcej nie wiadomo. Temperatura, hmm, no właśnie. To GK, na sterowniku dochodzi do 315 stopni na dyszach, rozdzielacz około 250. Sporo. Poniżej zastyga, czy to może być wina przewezek? Mają podobno 0,9. Detal około 5gram, max grubość ścianki 3mm.

28 sty 2015, 16:20 Iebm

Jak na PP to bardzo wysokie temperatury ! Detal relatywnie mały a przewężka o,9 czyli jak wrota do stodoły.....



Odpowiedz Nowy temat