Materiały na elementy skrzynki narzedziowej
Projekt

21 paź 2014, 15:36 Proewarsztat

Witam

potrzebuje rady wzgledem:

* rodzaju PP na wieko oraz dolna obudowy do skrzynki narzedziowej 20 lub 22 cale

* rodzaju PC na przezroczyste klapki do takowej skrzynki

* namiry na firmy produkujace wymienione tworzywa

jezeli ktos ma doswiadczenie wzgledem wtrysku elementów takiego produktu prosze o rade

dzieki z gory

p.s komentarze ogolne, nie zwiazane z tematem, malo konkretne, pierdoly, zlosliwosci etc prosze pomijac i nie pisac

22 paź 2014, 15:28 Wpcpoland

Polecam kompozyt WPC (mieszanka tworzywa z drewnem)
Jeśli ma to być skrzynka na narzędzia to kompozyt sprawdzi się idealnie - materiał ten jest bardzo sztywny, wytrzymały, odporny na zarysowania i inne.
Zarówno pokrywa jak i sama skrzynka mogą być wyprodukowane z tego surowca.

Chętnie odpowiem na wszelkie pytania
Monika Szramka
PLASTIMO

Radosław

29 paź 2014, 17:04 Rafal_rsc

Na skrzynkę tej wielkości: PP copo MFR > 15, w zależności od oczekiwanej jakości/wytrzymałości mieszanka oryginału/offgradeu z regranulatem lub sam regranulat, zwłaszcza, że dominujący kolor będzie pewnie czarny ;-)

Co do klapek - ja bym użył zamiast PC, PP random - dużo taniej a efekt podobny, zwłaszcza że to skrzynka narzędziowa.

30 paź 2014, 13:30 Proewarsztat

dziekuje za odpowiedzi

faworyzowal bym jednak orginal

kolor bedzie czerwony wiec dochodzi barwienie w masie

ile moze kosztowac 1kg takiego surowca?

30 paź 2014, 14:03 Rafal_rsc

Cena w zasadzie zmienia się co miesiąc.
W zakresie oryginałów, przy ilościach paletowych jakimś wyznacznikiem, przynajmniej do wyceny są ceny podawane przez ten portal:

https://www.plastech.pl/ceny-tworzyw

zwróć uwagę na PP blok ( kopolimer ) - na korpus oraz PP random - na bezbarwne szybki

Po szczegółową ofertę możesz na początek zwrócić się wymienionych tam firm.
Jak będziesz miał już konkrety czego dokładnie potrzebujesz i co najlepiej sprawdza się na twoim sprzęcie to odezwij się, może dam radę to odrobinę zoptymalizować kosztowo.

30 paź 2014, 18:18 Kubi

WIDZĘ,ŻE PORUSZASZ KILKA TEMATÓW.
ORYGINAŁ NA SKRZYNKĘ DO NARZĘDZI? PEWNI, ŻE TAK, JEŚLI FIRMA JEST BOGATA, ALE DOBREJ JAKOŚCI REGRANULAT WYSTARCZY.
I OD RAZU SZUKAJ W KOLORZE CZERWONYM. JEŚLI CHCESZ UŻYWAĆ ORYGINAŁ I DO TEGO BARWNIK TO KOSZTY WZROSNĄ I TO SPORO.
ORYGINAŁ PP TO JAKIEŚ 5,50 DO TEGO BARWNIK LEKKO LICZĄC 20PLN/KG PRZY 2% DOZOWANIU.
MYŚLĘ, ZE ZA OKOŁO 4,50PLN/KG DOSTANIESZ DOBRY CZERWONY REGRANULAT.
CO DO "SZYBKI" TO JESTEŚ PEWIEN ZE MA BYĆ Z PC?

30 paź 2014, 18:43 Ramones

:D :D :D heheh i jak usłyszy jeszcze cene za forme to da sobie spoko bo rynek skrzynek na narzędzia już dawno zajęty a jest ich do wyboru i koloru :D :D
No chyba ze będzie to skrzynka z Sojuza Apollo -to kto wie :D :D :D

31 paź 2014, 15:33 Proewarsztat

chlopaki dzieki za odpowiedz

brak mi rozeznania w kwestii oryginal vs regranulat w kontekscie wlasciwosci tworzywa na skrzynke narzedziowa, plus to ze kolor wieka ma trzymac sie wzorca(nie zwykly czerwony tylko Pantone 485C) i nie "falowac' w ciagu produkcji

w kontekscie klapki przezroczystej PC vs PP, jestem za PC ze wzgledu na wymagana "przezroczystosc"

klapki z PP mnie nie przekonuja(mowa o detalach które widzialem)

31 paź 2014, 17:03 Ramones

Kolego zycze Ci jak najlepiej,ale musisz wziasc pod uwagę koszty produkcji takiej skrzynki i to kto Ci ja kupi jeśli uzyjesz "kosmicznych" materiałów mająć obok na polce podobna za 1/2 ceny która tez spelni swoje zadanie.Koledzy proponują produkcjez orginalow --ufff już jest drogo.Chcesz klapke z PC --drogo --taniej z PET a rownie transparentny i wytrzymaly jak PC material.Jesli wieko ma być w danym kolorze to nie ma wyjścia i musisz je produkować z orginalu +barwnik --znowu drogo.Wyjasnie Ci podstawowa kwestie miedzy org. a regranulatem .1 to cena 2.wlasciwosci regranulat będzie słabszy chodz niekoniecznie jeśli zrobi go "uczciwy" recykler i nie wzeni w niego "smieci". ;) Najtanszym regranulatem a zarazem nadającym się do Twojej skrzynki jest regranulat ze zdrzakow samochodowych.Dlaczego on --hmmm każdy wie :D

3 lis 2014, 9:40 Wpcpoland

Ramones nie pomagasz pisząc "hmmm każdy wie" ... Gdyby Proewarsztat wiedział to by postu nie rozpoczynał. I dlaczego od razu sugerujesz nieuczciwość recyklerów pisząc, że "wżeni do regranulatu śmieci"? Jakość regranulatu zależy od jakości odpadu i zastosowanego procesu technologicznego, niekoniecznie musi wskazywać na nieuczciwość



Odpowiedz Nowy temat