Pęcherzyk powietrza na detalu
Wtryskiwanie

Iebm
31 lip 2014, 11:11 Iebm

Absurdalna definicja drogi Ramonesie . Napreżenia powstają w trakcie wtrysku detalu wskutek ogromnej ilości skumulowanej energii . Skurcz jest efektem uwalniania się tej energii . natomiast korozja naprężeniowa to przyśpieszone uwalnianie tej energii poprzez chemiczne oddziaływanie konkretnego związku chemicznego . Nasz autor postu poprzez ustawienie parametrów wtrysku zmniejszył ilosć zmagazynowanej w detalu energii przez co zmniejszył napręzenia - w konsekwencji zminimalizował korozję naprężeniową .

Anonymous
31 lip 2014, 19:59 *.61.131.33

Bardzo podobają mi się tę dyskusje, zaraz coś wymysle nowego i zacznę nowy post :)

Iebm
31 lip 2014, 21:03 Iebm

Matko Boska ! na marginesie - próbowałeś zmienić proporcje na 1 do 1 tych swoich dwóch tworzyw ?

Ramones
31 lip 2014, 21:34 Ramones

Ramones napisał:
Zapewne chodzilo Ci o Total 7062 a nie 7072. ;)
Napisales ze po dodaniu Totala "kreska"ukazuje sie co jakis czas natomiast przy samym HP548 na kazdym detalu.
HP548 ma plyniecie 23g/10min a Total 7062 tylko 12g/10min.
To moze byc wskazowka dla Ciebie -ja przychylam sie do teorii Gerbito --cos z odpowietrzeniem nie tak. ;)
Zapewne jak bys zmieszal oba surowce w stosunku 1:1 wszystko powinno byc ok. ;) jesli chodzi o "kreske" ktora jak dla mnie wyglada na mikro pecherzyki powietrza.
rozwiń+

To jest 2-ga strona naszego tematu ! :D :D

Iebm
1 sie 2014, 0:30 Iebm

To rawda , ty to już dawno proponowałeś , dzis o tym rozmawialiśmy telefonicznie

Ramones
1 sie 2014, 22:52 Ramones

Chyba udalo sie nam wszystkim rozwiazac ten problem !! :D
Dodam ze wzielo w nim udzial wszyscy czolowi forumowicze Plast-techu :D :D :D
Razem razem razem dalismy rade !! ;)
Kilka linkow aby udowodnic to co udowodlismy !! ;)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Korozja_napr%C4%99%C5%BCeniowa
Korozja naprezeniowa w karcie technicznej jest oznaczona jako :
ESCR --teraz "4" oznacza jako bardzoo dobry :D
http://www.chemiaibiznes.com.pl/newsy/news/2346-BOPS_kolejne_gatunki_polietylenu_Hostalen_ACP.htmlReszte doczytajcie reszte tutaj :

Ramones
1 sie 2014, 23:07 Ramones

Pierdzielilem sie z tym problemm sporo czasu --skrzynka browca mi sie nalezy :D :D :D :D :D :D :D
PS." Mam nadziej kolego ze teraz masz jasnosc sytuacji " ;)

Anonymous
2 sie 2014, 3:57 *.94.188.76

Pomóżcie mi jeszcze coś zrozumieć.
Hp 548 - plyniecie 23 - kreski są
Total - plyniecie 12 - kresek NIE ma
Hp 500 - plyniecie 12 - kreski są
Czy myślicie że Total ma jakieś wlawciwosci anty korozyjne?

Ramones
3 sie 2014, 22:47 Ramones

Pawel_pk napisał:
Pomóżcie mi jeszcze coś zrozumieć.
Hp 548 - plyniecie 23 - kreski są
Total - plyniecie 12 - kresek NIE ma
Hp 500 - plyniecie 12 - kreski są
Czy myślicie że Total ma jakieś wlawciwosci anty korozyjne?
rozwiń+

Ehh twoj Total jest copolimerem natomiast HP548 jak i HP 500 zawiera nukleotyt ktory przyspiesza krystalizacje polimeru co wlasnie powoduje takie zjawisko co nazywa korozja naprezeniowa --chodz do konca nie jestem przekonany do tego :(
Jest niemozliwym aby te 2-dwa tworzywa powodowaly taki stan :-(((Opis opisem --uwazam ze zle parametry dobrane i cos z forma nie tak !!
Takie moje zdanie !! ;)

Gerbito
4 sie 2014, 18:43 Gerbito

Dlatego według mnie przewężka (zgięcie) jest zbyt cienka Do tego tworzywa i tyle. Albo modyfikacja w formie albo modyfikacja w tworzywie i wsio jasne. Tworzywo musi być dopasowane do formy nie odwrotnie (tak jest u mnie z tego względu że to tańsze rozwiązanie jak "popsuć" formę)a tworzyw i firmy mamy ufffff, dlatego dobrze jest żyć zgodzie z przedstawicielami aczkolwiek z totalnym bez tołkowiem też się spotkałem :P .

Forum