Wyroby ColorCap powstają przy użyciu najnowszych technologii druku flexo. Cały proces produkcyjny objęty jest systemem zarządzania jakością, potwierdzonym certyfikatem ISO 9001.
Strategia firmy zakłada dynamiczny rozwój, który nie może odbyć się bez inwestycji w park maszynowy i szeroko pojętą infrastrukturę. - Zawsze staramy się być "o krok" przed potrzebami rynku. Inwestycje są realizowane z zysków, często korzystamy z tzw. Otwartych drzwi – tak było przed wejściem do Unii Europejskiej, kiedy inwestycje realizowaliśmy przy udziale środków unijnych, tak jest i teraz, gdy "jesteśmy już w Europie" staramy się wykorzystywać daną nam szansę. Wiemy, że dobrze zorganizowana firma, tak pod względem zasobów ludzkich, jak i parku maszynowego to podstawa sukcesu – mówi Izabela Gładysz, wiceprezes zarządu ColorCap Sp. z o.o.
"Jesteśmy najszybsi"
Filozofią działania Spółki jest zaoferowanie klientowi opakowania o najwyższej jakości, szybko i na czas, oraz zapewnienie profesjonalnej obsługi w trakcie i po realizacji zamówienia. Nadrzędnym celem jest zdobycie zaufania klienta przekładającego się na jego lojalność wobec Firmy w dłuższej perspektywie.
- To co nas wyróżnia spośród konkurencji to szybkość działania i elastyczność. Na życzenie klienta jesteśmy w stanie wdrożyć nowy projekt w ciągu kilku dni. W nagłych przypadkach potrafimy zrealizować zamówienie w ciągu 24 godzin. Mamy obecnie w swoim portfolio ponad siedem tysięcy wzorów graficznych – podkreśla Robert Dąbrowski, dyrektor generalny ds. handlu i marketingu.
– Musimy być elastyczni, bowiem Klienci zmieniają wzory często kilkanaście razy w roku, dlatego też szybkość działania jest tak niezwykle istotna. W realizacji takiej koncepcji pomaga nam posiadanie własnego studia graficznego, w którym graficy przekształcają projekty na język kolorów, wspólnie z klientem dopracowując ostateczny wzór. Dzięki temu klient jest obsługiwany kompleksowo od fazy projektu opakowania, aż po dostarczenie gotowego wyrobu na miejsce. Poczucie komfortu i zadowolenia klienta jest dla nas najważniejsze.
Klienci
Odbiorcami produktów ColorCap są zarówno duże międzynarodowe koncerny, których marki są znane z półek supermarketów jak również większość polskich spółdzielni mleczarskich oraz prywatnych mleczarni.