Drukuj

EKOCYCLE - nowy wymiar recyklingu

EKOCYCLE - nowy wymiar recyklingu
Coca-Cola Company oraz will.i.am, artysta i producent muzyczny o światowej sławie, we współpracy z innymi powszechnie znanymi markami, inspirują globalny ruch związany z wprowadzeniem EKOCYCLE™. Jest to niezależna inicjatywa, której celem jest zachęcanie konsumentów do recyklingu i ekologicznego stylu życia. EKOCYCLE™ zamierza osiągnąć ten cel dzięki produktom do posiadania, których konsumenci będą aspirować, ale które będą dla nich osiągalne. Te lifestyle’owe produkty będą częściowo wykonane z materiałów uzyskanych z recyklingu.

Celem inicjatywy EKOCYCLE™ jest edukowanie konsumentów w zakresie ich codziennych wyborów związanych z recyklingiem i decyzjami zakupowymi, kreując ruch dążący do przemian społecznych. Inicjatywa wspiera recykling, pokazując konsumentom, że przedmioty traktowane przez nich dzisiaj jako śmieci mogą stać się w przyszłości pożądanym i użytecznym produktem. Podstawowym założeniem marki EKOCYCLE™ jest wspieranie zrównoważonego rozwoju. Marka będzie wskazywać produkty, takie jak butelki plastikowe i puszki aluminiowe, które można wykorzystać ponownie dzięki recyklingowi i przekształcić w wartościowe, interesujące produkty. Będzie również generować popyt na materiały pochodzące z recyklingu i zachęcać do ich używania, a także podkreślać znaczenie wyrobów gotowych, wykonanych z takich materiałów.

- Moją misją w związku z marką EKOCYCLE™ jest edukowanie i inspirowanie konsumentów z całego świata, aby szukali bardziej ekologicznych i zrównoważonych rozwiązań, co pozwoli nam zrobić kolejny krok w kierunku świata bez odpadów — powiedział will.i.am, artysta i producent muzyczny światowej sławy. - Jeśli sprawimy, że produkty zawierające materiały z recyklingu będą atrakcyjniejsze zarówno dla producentów, jak i odbiorców, każdy będzie mógł wnieść swój wkład w cykl, w którym niepotrzebne śmieci przekształcają się w nowe, interesujące rzeczy. Firma Coca-Cola podziela tę wizję. Dzięki naszej współpracy ze społecznościami lokalnymi z całego świata będziemy promować recykling oraz produkty zawierające materiały pochodzące z recyklingu.

will.i.am


Pierwszymi partnerami marki EKOCYCLE™, którzy zaangażowali się w jej misję inspirowania i edukowania konsumentów i społeczności na rzecz zrównoważonego rozwoju i ekologicznego stylu życia są Beats by Dr. Dre® oraz New Era®. W ramach tej współpracy powstaną modne, wpisujące się w najnowsze trendy produkty, wykonane częściowo z materiałów pochodzących z recyklingu.

W nadchodzących miesiącach bieżącego roku podane zostaną informacje o kolejnych partnerach marki EKOCYCLE™.

Czytaj więcej: Recykling 356