Etykietowanie owalnych pojemników

Etykietowanie owalnych pojemników… Zmiana zdobnictwa marki masła dietetycznego Bridelight pozwoliła RPC Tedeco-Gizeh Troyes osiągnąć przełom w etykietowaniu owalnych pojemników.

Lactalis, producent marki Bridelight, chciał zamienić stosowane dotąd nadruki na opasujące cały pojemnik etykiety, co komplikowało kształt pojemnika. We współpracy z Lactalis oraz producentem sprzętu do etykietowania Pago zakłady RPC Tedeco-Gizeh Troyes stworzyły nową technologię specjalnie przeznaczoną do realizacji tego projektu.

Fotograficzne etykiety do tego opakowania wyprodukowano w dwóch wersjach wzorniczych (do masła miękkiego i niskosolonego) do pojemników o wielkości 250 g i 500 g. Opasujące pojemniki etykiety uzupełniają zdobienia na denkach drukowane techniką offsetową.

Nowa opcja etykietowania wzbogaciła szeroki wybór technologii zdobniczych – takich jak druk offsetowy, drukowanie przed formowaniem oraz etykietowanie w formie (IML) – oferowanych przez RPC Tedeco-Gizeh Troyes. RPC uważa, że dzięki znakomitej reprodukcji fotografii i szerszemu wyborowi wzorów etykietowanie stanowi ważny element dla marek, które pragną wyróżniać się na półkach.

Po sukcesie projektu Bridelight ta nowa technologia etykietowania cieszy się dużym zainteresowaniem, a RPC Tedeco-Gizeh Troyes planuje jej dalsze zastosowania.

RPC Tedeco-Gizeh Troyes
Tel: +33 (0)3 25 71 35 35
Fax: +33 (0)3 25 49 93 59
Email: info.troyes@rpc-tedeco-gizeh.com

Czytaj więcej:
Etykiety 154

Reportaże

Forum