Drukuj

Klöckner Pentaplast otwiera centrum innowacji w Hiszpanii

Klöckner Pentaplast otwiera centrum innowacji w Hiszpanii
Grupa Klöckner Pentaplast, producent folii sztywnych, termoformowalnych i elastycznych, przedstawia swoje kp i.center w Hiszpanii. kp i.center oferuje miejsce do współpracy pomagając tym samym globalnym firmom prowadzącym działalność związaną z produktami konsumenckimi z sektora żywności w szybszym i bardziej ekonomicznym wprowadzaniu produktów na rynek. Centrum to znajduje się w miejscowości Sant Cugat, 30 km od Barcelony, skąd można bezpośrednio dojechać autostradą – jest to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się ośrodków przemysłu w Hiszpanii.

- Klöckner Pentaplast jest wiodącą, innowacyjną firmą przemysłu foliowego i opakowaniowego. Nasze kp i.center to miejsce porozumienia, pomysłów oraz innowacji, czyli skupiające główne elementy stymulujące przyszłościowe badania i rozwój w dzisiejszym przemyśle opakowaniowym - powiedział Daniel Dayan, prezes zarządu FCP, Klöckner Pentaplast.

kp i.center łączy dedykowany obszar, w którym pracują specjaliści od marketingu, sprzedaży, badań i rozwoju z laboratorium, prototypownią, supermarketem oraz centrum badań rynkowych nad produktami konsumenckimi z sektora żywności. Firma Klöckner Pentaplast połączyła potencjał przemysłowy i techniczny chcąc dostarczać kompleksowe rozwiązania od stworzenia koncepcji aż po produkcję opakowań.

- Bliska współpraca z naszymi klientami jest klucze m do sukcesu. Nasze kp i.center umożliwia nam oferowanie im w pełni kompleksowego zakresu zasobów oraz doświadczenia. Celem centrum jest wspieranie liderów w obszarze handlu, technologii oraz działalności operacyjnej w dzieleniu się pomysłami prowadzącym do odkrywania innowacyjnych rozwiązań - mówi dr Helene Roberts, dyrektor działu marketingu i innowacji produktów konsumenckich z sektora żywności.

W kp i.center znajduje się inspirująca przestrzeń dla klientów, supermarket i kuchnia.

- To będzie miejsce, które będzie żyło i cały czas się rozwijało, w którym będziemy mogli pokazać różne kategorie oraz innowacje produktu, inspirujące do tworzenia nowych produktów. Ten pomysł polega na pokazaniu jak opakowanie wygląda na półce lub ladzie w sklepie i pozwala naszym klientom wczuć się w rolę prawdziwych konsumentów - dodaje Helene Roberts.

Nowoczesne laboratorium jest wyposażone w wiele narzędzi do analizowania i tworzenia różnych rozwiązań w zakresie opakowań. W tym obszarze klienci mogą skorzystać z maszyny do formowania, napełniania i zgrzewania oraz z termozgrzewarek. Wspólnie z zespołem kp klienci będą mogli przetestować i ocenić design w czasie rzeczywistym. Są już dostępne linie MULTIVAC MAP (pakowania w atmosferze modyfikowanej) oraz do nabiału Erca – więcej sprzętu pojawi się niebawem.

Źródło: Klöckner Pentaplast

Czytaj więcej: Opakowania 1066 Folia 286