Drukuj

Nowe opakowania RPC dla produktów kosmetycznych

Nowe opakowania RPC dla produktów kosmetycznych
Koncern RPC wprowadza na rynek opakowania do środków higieny osobistej, wyposażone w ciekawe rozwiązania zdobnicze.

Zaletą solidnego standardowego opakowania jest to, że pozwala ono odbiorcom uniknąć znacznych nakładów związanych z rozwiązaniami produkowanymi na indywidualne zamówienie, od koncepcji projektowych po tworzenie specjalnego oprzyrządowania.

Pierwsza z nowości, to pojemnik do dezodorantu w kulce o pojemności 50 ml. Ma on zwarty, zaokrąglony kształt, który ładnie wygląda i jest wygodny w codziennym użyciu. Co bardzo ważne, innowacyjna trzyczęściowa konstrukcja opakowania, która umożliwia dostarczanie pojemnika ze zintegrowanym już aplikatorem, stanowi przydatną zaletę dla firm napełniających, ponieważ upraszcza proces montażu.



Kolejna, to dozownik CD Smart, zaprojektowany w nowoczesnej stylistyce, mający smukły, cylindryczny korpus o pojemności 15 lub 30 ml i pompkę dozującą w kształcie klepsydry. Dozownik zapewnia doskonałe działanie i jest przyjazny dla środowiska dzięki opatentowanemu mechanizmowi próżniowemu.

Uniwersalność tworzyw sztucznych polega na tym, że mogą one imitować tradycyjne style, zapewniając jednocześnie nowoczesną estetykę, lekkość i odporność na stłuczenia. Produkowane przez firmę słoiki Clip z tworzywa PET to mocne opakowania oparte na klasycznym wzorze tradycyjnego szklanego słoika z hermetycznym zamknięciem i metalowymi zaciskami. Słoiki Clip dostępne dotąd były w pojemnościach 125, 200 i 350 ml, a wprowadzona niedawno nowa wersja 50 ml pozwala wykorzystać zalety tego rozwiązania do pakowania produktów wymagających mniejszego pojemnika.

Bardziej luksusowy wizerunek zapewnia najnowszy produkt, czyli grubościenny słoiczek do kremów Empress o innowacyjnej dwuwarstwowej konstrukcji, na którą składa się kolorowy słoiczek widoczny wewnątrz przejrzystego pojemnika zewnętrznego.

Opakowania mogą być też wzbogacone w ciekawe opcje zdobnicze pozwalające na dostosowanie ich do określonych celów marki. Typowe techniki to między innymi sitodruk, termodruk, etykietowanie, wytłaczanie, metalizacja próżniowa, lakierowanie natryskowe i galwanizacja.