Warsaw Pack 2017 już w marcu w Ptak Warsaw Expo

Centralne Targi Spożywcze 2017

Równolegle z targami Warsaw Pack 2017 odbywają się Centralne Targi Spożywcze 2017. Centralne Targi Spożywcze 2017 to impreza obejmująca wydarzenia dedykowane branży spożywczej: Specjalistyczne Targi Spożywcze Food Market Court 2017, spotkania branżowe producentów i kupców sieci handlowych realizowane przez naszego partnera, firmę KJOW, oraz Strefę Polskiego Eksportera. Wystawcy zaprezentują szeroką ofertę produktów branży spożywczej oraz szereg nowości produktowych i praktyczne rozwiązania dla przedsiębiorstw przetwórstwa spożywczego.

Specjalistyczne Targi Spożywcze Food Market Court 2017 to prezentacja oferty produktowej producentów żywności i dostawców technologii spożywczych, ale także spotkania handlowe dostawców z kupcami sieci handlowych. Organizacja w jednym miejscu i czasie imprez branży spożywczej i opakowaniowej ma na celu maksymalne ułatwienie spotkania kupców i dostawców obu segmentów rynku. Zależy nam na tym aby nasze targi były platformą biznesową i handlową dla wystawców i odwiedzających.

Targom towarzyszą 3 dni branżowych, odpłatnych spotkań producentów żywności z kupcami sieci handlowych z Polski i z zagranicy:
  • Meat Market 2017 - spotkanie dostawców mięsa i wyrobów mięsnych z kupcami sieci handlowych (7 marca 2017)
  • Food Convenience 2017 - spotkanie dostawców dań gotowych z kupcami sieci handlowych (8 marca 2017)
  • POW-ER 2017 - spotkanie dostawców przetworów owocowo-warzywnych z kupcami sieci handlowych (9 marca 2017)
Z kolei Strefa Polskiego Eksportera to wydarzenie mające na celu spotkanie polskich eksporterów z dostawcami usług eksportowych oraz zagranicznymi kupcami. Strefa Polskiego Eksportera to miejsce prezentacji firm oferujących usługi i wsparcie dla polskich producentów związane z eksportem i prezentacją na rynkach zagranicznych.

Targi 365 dni w roku

Organizator targów, Ptak Warsaw Expo wprowadza kolejne udogodnienia dla wystawców i odwiedzających targi branżowe. Dzięki wewnętrznemu zespołowi call center organizator targów może poinformować potencjalnych klientów telefonicznie lub innymi kanałami o udziale wystawcy w targach. Wystarczy, że wystawca zgłosi takie zapotrzebowanie i ustali z organizatorem warunki. Jest to nowatorskie rozwiązanie na polskim rynku wystawienniczym, pozwalające wystawcom na swego rodzaju outsourcingowanie w pewnym zakresie usług marketingowych.

Organizator targów i wystawcy współpracują ze sobą 365 dni w roku. Jednym z przykładów współpracy jest realizacja branżowych wydawnictw realizowanych przez organizatora targów wspólnie z wystawcami. Realnym tego przykładem jest "Technika Pakowania", która powstała w ścisłej współpracy z wystawcami I edycji Targów Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack 2016. Jest to kolejny mały element współpracy pomiędzy wystawcą i organizatorem targów, dający obu stronom wymierne korzyści marketingowe, mające przełożenie w dłuższej perspektywie także na realną sprzedaż produktów oferowanych przez wystawców.

Warsaw Pack


Czytaj więcej: