Drukuj

Wygodne puszki dla sportowców amatorów

Wygodne puszki dla sportowców amatorów
Tegoroczne obchody Światowego Dnia Marszu w Polsce obchodzone były okazalej niż w ubiegłym roku. W pierwszy weekend października odbyły się 23 wydarzenia sportowe promujące aktywność fizyczną, o 6 więcej niż w 2012 roku.

Po raz drugi akcję wsparła specjalną edycją puszek z napojem izotonicznym firma Ball Packaging Europe. W ramach Światowego Dnia Marszu przekazano uczestnikom wydarzeń w pierwszych dniach października ok. 25 tys. puszek. Do końca roku, w ramach kolejnych 37 imprez sportowych, liczba ta sięgnie 34 tys. sztuk - to o 14 tys. więcej niż w 2012 roku.

Limitowane opakowanie, podobnie jak w ubiegłym roku, nie trafiło do dystrybucji handlowej. Celem uczestnictwa Ball Packaging Europe w akcji jest wsparcie sportowców amatorów na trasie marszów poprzez dostarczenie odpowiednich składników odżywczych w wygodnym, lekkim opakowaniu. Drugim zamierzeniem firmy jest zainspirowanie do świadomej troski o środowisko poprzez przybliżenie zagadnienia recyklingu aluminiowych opakowań. Aluminiowa puszka z serii TAFISA World Walking Day całkowicie nadaje się do recyklingu i może być wielokrotnie przetwarzana.

Każdemu z wydarzeń sportowych towarzyszy selektywna zbiórka pustych puszek do pojemników dostarczonych przez Fundację na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach RECAL. Akcję wspiera także Organizacja Odzysku Recan. Światowy Dzień Marszu to inicjatywa Międzynarodowego Stowarzyszenia Sportu dla Wszystkich TAFISA, którego oficjalnym sponsorem jest Ball Packaging Europe.

TAFISA World Walking Day 2013