Amcor wprowadza lekkie opakowanie Shadow roll-on do dezodorantów

Amcor wprowadza lekkie opakowanie…

Amcor rozszerzył swoją ofertę standardowych roll‑onów o nowy, lekki projekt dla sektora kosmetycznego. Roll‑on Shadow ma zaokrągloną podstawę, zaprojektowaną, by zwiększyć widoczność na półce, oraz oferuje szeroki wybór kolorów i dużą powierzchnię etykietowania, wspierając różnicowanie marek. Według firmy opakowanie łączy praktyczność i łatwość użytkowania dla konsumentów, a właściciele marek zyskują lekką, a jednocześnie wytrzymałą konstrukcję zaprojektowaną w celu ochrony produktu i zapobiegania wyciekom. Wprowadzenie jest skierowane do marek kosmetycznych i detalistów poszukujących dodatkowych opcji opakowań do dezodorantów.

Amcor informuje, że Shadow jest jednym z najlżejszych roll‑onów w portfolio, co zmniejsza zużycie tworzywa sztucznego w produkcji. Butelka i nakrętka mogą zawierać do 60% tworzywa pochodzącego z recyklingu poużytkowego (PCR). Warianty materiałowe obejmują butelkę z polietylenu oraz zamknięcie z polipropylenu. Oba komponenty są określane jako gotowe do recyklingu i mogą być poddawane recyklingowi tam, gdzie dostępna jest odpowiednia infrastruktura zbiórki i przetwarzania.

- Rozwiązania opakowaniowe dla sektora kosmetycznego muszą łączyć estetykę, funkcjonalność i lepsze parametry środowiskowe. Roll‑on Shadow potwierdza nasze kompetencje w opracowywaniu wytrzymałych rozwiązań, które można łatwo dostosowywać do najnowszych trendów konsumenckich – powiedziała Lara Alemany, dyrektor linii produktów, Amcor Global Rigids Packaging Solutions.

- Dzięki licznej bazie zakładów produkcyjnych i zdolności do realizacji zarówno dużych, jak i małych zamówień jesteśmy w dobrej pozycji, aby wspierać klientów w całej Europie.

Amcor oferuje obecnie blisko 40 rozwiązań opakowaniowych dla dezodorantów, aby spełnić zróżnicowane wymagania w tej kategorii, w tym szeroką gamę sztyftów i roll‑onów od 10 ml do 100 ml.