Coveris uruchamia nową stronę internetową z wyszukiwarką

Coveris uruchamia nową stronę…

Coveris, producent opakowań działający na rynkach europejskich, uruchomił nową stronę internetową pod adresem www.coveris.com. Serwis został przebudowany pod kątem przejrzystości, wydajności i komfortu użytkowania, co stanowi element szerszej transformacji ukierunkowanej na poprawę doświadczeń klientów i szybszą reakcję na potrzeby rynku. Zastosowano usprawnione systemy cyfrowe, wykorzystano inteligentną automatykę oraz zoptymalizowano interfejs użytkownika, aby zapewnić szybszy dostęp do pełnej oferty firmy. Uporządkowana prezentacja ponad 140 produktów i usług ma ułatwić dobór rozwiązań odpowiednich do konkretnych zastosowań. W centrum nowej platformy znalazła się rozbudowana wyszukiwarka z filtrami według rynków, parametrów technicznych oraz towarów, do których przeznaczone są opakowania. W wynikach wskazywane są również nowości i rozwiązania wspierające założenia zrównoważonego rozwoju. - Nasza nowa strona internetowa ma być czymś więcej niż tylko wizytówką naszej działalności, ma ona ułatwić klientom znalezienie dokładnie tego, czego potrzebują, oraz uprościć kontakt z naszymi zespołami, tak aby mogli oni szybciej otrzymać właściwe rozwiązanie - mówi Barbara Sternig, dyrektor Grupy Coveris ds. komunikacji i marketingu.

Funkcje wyszukiwania i prezentacji oferty

Sercem serwisu jest zaawansowana wyszukiwarka umożliwiająca szybkie zawężanie wyników z szerokiego portfolio produktów. Inteligentne filtrowanie według segmentów rynkowych, parametrów technicznych oraz kategorii towarów pozwala skrócić czas selekcji i porównań. W strukturze nawigacji wprowadzono wyraźniejsze podziały, a opisy wzbogacono o znaczniki wyróżniające najnowsze innowacje oraz rozwiązania wpisujące się w cele zrównoważonego rozwoju.

Integracja wiedzy i marek w ramach grupy

Nowe zakładki poświęcone poszczególnym markom gromadzą informacje o specjalistycznych rodzinach produktów i spółkach zależnych Coveris. Użytkownicy znajdą także treści dotyczące wewnętrznych centrów badań oraz spółek stowarzyszonych, w tym Amberley Labels, centrum kompetencji w zakresie etykiet premium, a także Rivendell, wewnętrznego partnera Coveris odpowiedzialnego za projektowanie opakowań i produkcję płyt do druku. Podstrony te porządkują wiedzę o kompetencjach dostępnych w Grupie Coveris i ułatwiają dostęp do właściwych kontaktów.

Sekcja zrównoważonego rozwoju i ESG

W serwisie uruchomiono dedykowaną sekcję prezentującą realizację strategii No Waste oraz działalność recyklingową prowadzoną pod szyldem ReCover. Zawarto w niej przejrzyste informacje dotyczące wytycznych środowiskowych, społecznych i ładu korporacyjnego, w tym kluczowe wskaźniki efektywności oraz najnowszy raport na temat zrównoważonego rozwoju. - Nowa strona wierniej odzwierciedla naszą tożsamość jako lidera branży innowacyjnych i zrównoważonych środowiskowo opakowań, dla którego priorytetem są potrzeby klientów - mówi Sternig. - Ta zmiana wpisuje się w nasze ambicje umożliwienia wszystkim kontrahentom łatwej, sprawnej i bardziej przejrzystej współpracy z naszą firmą.


strona internetowa Coveris