Masterpress: dwie dekady innowacji i rozwoju na konferencji "20 lat Polski w UE”

Masterpress: dwie dekady innowacji…

Masterpress, wiodący europejski dostawca drukowanych opakowań dekoracyjnych, odegrał jedną z kluczowych ról na konferencji "20 lat Polski w Unii Europejskiej (UE). Polska Strefa Inwestycji na wspólnym rynku europejskim". Podczas tego wydarzenia, wiceprezes firmy pan Bogusław Wojtach, reprezentował branżę opakowaniową wśród przedsiębiorców, inwestorów i przedstawicieli władz lokalnych. Panele dyskusyjne koncentrowały się na korzyściach i wyzwaniach związanych z przystąpieniem do Unii Europejskiej, szczególnie w zakresie inwestycji, innowacji technologicznych oraz na kolejnych dwudziestu latach możliwości biznesowych dla Polski w ramach Wspólnoty.

- Od chwili powstania w 1996 roku, Masterpress nieustannie się rozwija, stając się wiodącym europejskim dostawcą spersonalizowanych, innowacyjnych i funkcjonalnych rozwiązań dla dekoracyjnych opakowań - powiedział Bogusław Wojtach, wiceprezes Masterpress. - Nasze zaangażowanie w wysoką jakość produktów, zadowolenie klientów oraz inwestycje w badania i rozwój ustanowiły Masterpress jako jednego z czołowych dostawców drukowanych etykiet dla największych, globalnie rozpoznawalnych marek.

Zaangażowanie i inwestycje firmy w badania i rozwój (BiR) zaowocowały w tym roku instalacją niestandardowej i pełnowymiarowej maszyny drukarskiej przeznaczonej wyłącznie do celów badawczo-rozwojowych. Maszyna oferuje elastyczność w eksperymentowaniu z nowymi technikami drukowania w warunkach odzwierciedlających rzeczywistą produkcję, bez konieczności czekania na przerwę w regularnych harmonogramach produkcyjnych. Ta inwestycja pozwala Masterpress znacznie przyspieszać proces tworzenia nowych produktów i skracać czas wprowadzania ich na rynek.


masterpress-1

Oprócz nowej maszyny drukarskiej, laboratorium badawczo-rozwojowe w Białymstoku jest wyposażone w najnowsze narzędzia pozwalające na precyzyjne testowanie wytrzymałości podłoża, poślizgu etykiet, odporności na zadrapania, a także prowadzenie testów starzeniowych w określonej temperaturze, wilgotności oraz z symulacją światła. Rozszerzając zdolności badawczo-rozwojowe oraz doskonaląc rozwiązania, które są przyjazne dla środowiska i nadają się do recyklingu, firma stymuluje rynek jednocześnie promując zrównoważony rozwój i wspierając branżę etykiet w kreowaniu pozytywnego wizerunku.

- Inwestując w nasze moce produkcyjne i naszych pracowników oraz wchodząc na nowe rynki europejskie, Masterpress koncentruje się na osiągnięciu swojej długoterminowej wizji organicznego wzrostu - powiedział Bogusław Wojtach. - Nasz cel jest prosty - dążymy do bycia producentem, na którym można polegać, który nieustannie się doskonali i który aktywnie odpowiada na indywidualne potrzeby i wyzwania każdego klienta.