Drukuj

Milacron wdraża bezpośrednią sprzedaż i usługi w Polsce Milacron implements direct sales & services in Poland

Milacron wdraża bezpośrednią sprzedaż i usługi w Polsce
Firma Milacron kontynuuje umacnianie swojej strategii One Milacron i ogłasza dalszą integrację organizacji sprzedaży w Europie. Od 1 maja 2017 Piotr Wieczorek, jako Territory Sales Manager Mold-Masters, dodatkowo zajął się wsparciem sprzedaży marki Ferromatik Milacron w Polsce i regionie. Ten ważny krok ma na celu wsparcie dążenia firmy Milacron do strategicznego partnerstwa z klientami i zwiększenie sprzedaży oraz zyskowności działalności związanej z systemami gorącokanałowymi i wtryskarkami w Polsce. Firma Milacron przedstawiła swoje nowe systemy i maszyny na targach Plastpol.

Ta zmiana w strukturze organizacyjnej stanowi część bieżącej strategii ekspansji firmy Milacron na świecie i umacniania jej pozycji w zakresie usług lokalnych w całej Europie. Jest to ważny krok służący zapewnieniu dedykowanych zasobów i ugruntowaniu jeszcze mocniejszej pozycji w tym regionie, oparty na rzetelnym planie bliższych interakcji z klientami oraz podwyższenia poziomu usług i wsparcia dla całej bazy klientów w Europie. Piotr Wieczorek wniesie na to stanowisko duże doświadczenie, które zdobył jako Manager ds. Sprzedaży Mold-Masters. Od ponad 20 lat pracuje w branży tworzyw sztucznych na różnych stanowiskach technicznych i sprzedażowych, przede wszystkim w sektorze technologii formowania wtryskowego. Piotr Wieczorek dołączył do zespołu Mold-Masters w 2007 r. i z powodzeniem rozwijał polski rynek, nawiązując kontakty z użytkownikami końcowymi, będącymi światowymi liderami w branży i z kluczowymi klientami.
– Jest to bardzo ważny krok dla firmy Milacron w Europie. Właśnie z powodzeniem wprowadziliśmy sprzedaż bezpośrednią we Włoszech, krajach Beneluksu i w szeregu innych państw europejskich, a obecnie bardzo się cieszymy z takiego rozwoju sytuacji na polskim rynku - komentuje Denis Poelman, Dyrektor Zarządzający Działu Urządzeń do Formowania Wtryskowego Milacron na Europę.

Nowa struktura sprzedaży i usług ma służyć skoncentrowaniu się na wszystkich działaniach dotyczących obsługi klientów i podkreśla zaangażowanie firmy Milacron na tym rynku. Lokalni klienci i spółki mające zakłady produkcyjne w Polsce będą mogły skorzystać z nowo utworzonych zasobów, jak również z kompleksowego, bezpośredniego wsparcia klienta oraz wiedzy specjalistycznej w zakresie formowania wtryskowego. Częścią nowego systemu bezpośredniego wsparcia technicznego będzie lokalny serwis oraz centrum telefonicznej pomocy technicznej.