
Ważnym zagadnieniem w używaniu puszek jako narzędzia marketingowego jest wszechstronność. Nowa technologia wykonywania nadruków Dynamark umożliwia wprowadzenie do 24 wariantów wizualnych produktu w procesie wytwarzania, nawet w przypadku dużych serii. Ilość możliwych modyfikacji jest ogromna - od logo i zdjęć po grafiki i zindywidualizowane komunikaty, których celem jest przyciągnięcie uwagi konsumenta.
Inna nowością jest puszka Magic Straw Can, która niesie ze sobą specjalną niespodziankę - podczas jej otwierania pojawia się słomka do picia. Dzięki zastosowaniu technologii laserowej może być ona odpowiednio dekorowana, dzięki czemu stanie się kolejnym miejscem prezentacji marki. Wstępne badania konsumenckie przeprowadzone w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii wskazują, iż nowe rozwiązanie cieszyć się będzie popularnością, zwłaszcza wśród młodych odbiorców. Oprócz efektu zaskoczenia, taka konstrukcja puszki posiada także walory praktyczne - dzięki niewielkiemu otworowi znacząco zmniejszy się ryzyko zanieczyszczenia zawartości puszki.